Nešķiramie labākie draugi AJ un Moose nolemj vadīt vietējā baseina uzkodu būdiņu pēc tam, kad viņu plāns pārdot pašbrūvētu alu ir izzudis. Lietas mainās, kad viņi satiek Brūku, foršo glābēju, kurš pakļauj riskam viņu lielos plānus un draudzību.
Atvaļinājums pie jūras uzņem negaidītus pavērsienus, kad Leons un Fēlikss ierodas Fēliksa ģimenes brīvdienu mājā, lai atklātu jau tur esošo noslēpumaino sievieti Nadju. Tā kā viņu labklājību apdraud arvien uzliesmojošs meža ugunsgrēks, attiecības tiek pārbaudītas un romāni uzliesmo.
Četras labākās draudzenes (Tibija, Ļena, Karmena un Bridžita), kuras iegādājas noslēpumainas bikses, kas der katrai no tām, neskatoties uz to dažādajiem izmēriem, un liek ikvienam, kas tās valkā, justies pasakaini. Saskaroties ar izredzēm savu pirmo vasaru pavadīt šķirti, draugi nolemj, ka nomainīs bikses, lai katra meitene pēc kārtas varētu izbaudīt burvību.
Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
No Toni Basil līdz Eurythmics, no draudzības rokassprādzēm līdz pātagai, 1984. gada vasara bija aptuveni 80. gadi, kādi jebkad bija 80. gadi. Tieši tā vidū ir iestrēdzis Ēriks Hanters, kurš dodas uz savu vecāko kursu un pavada vasaru, strādājot vietējā atrakciju parkā ātrās ēdināšanas restorānā. Viņam pievienojas viņa ilggadējā meitene/draugs Megija, kad viņi uzvelk savu neglīti brūno poliestera formas tērpu un saskaras ar pasauli.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Pārmaiņus traģiski un komiski, mīlestības sarežģītības izpēte gan tās gaišākajos, gan tumšākajos stūros. Pielāgota Džona Ērvinga vislabāk pārdotajam romānam Atraitne uz vienu gadu, filma ir izveidota priviliģētajā pludmales kopienā Īsthemptonā, Ņujorkā, un tā hronizē vienu galveno vasaru slavenā bērnu grāmatu autora Teda Kola (Džefs Bridžess) un viņa dzīves dzīvē. skaista sieva Mariona (Kima Basingere). Viņu kādreiz lielo laulību saspīlēja traģēdija. Viņas izrietošā izmisums un turpmākā neuzticība liedza pārim stāties pretī tik ļoti nepieciešamajām izmaiņām viņu attiecībās. Edijs O'Hare, jauneklis, kuru Teds nolīgst strādāt par viņa vasaras asistentu, ir pāra neapzināts, tomēr labprātīgs bandinieks - un galu galā viņu dzīves pārveidošanas katalizators.
Četri bērni sapņo par iespēju izvairīties no vasaras brīvdienu noguruma kopā ar māti. Kad viņiem beidzot tiek dota atļauja patstāvīgi nometināties salā plaša ezera vidū, viņi ir ļoti priecīgi. Bet tur nokļūstot, viņi atklāj, ka, iespējams, nav vieni ... Cīņa par vientuļas salas piederību viņiem māca izdzīvošanas prasmes, draudzības vērtību un to, cik svarīgi ir turēt jūsu nervu.
Viņš raksta visus jaukos vārdus, kurus mēs dāvājam mīļotajiem, tuviniekiem un draugiem. Viņa ir tas cilvēks, kura ik dienas priecē simtiem cilvēku. Viņš sacer parakstus uz kartiņām - reizēm smieklīgi, citkārt aizkustinoši. Kādu dienu jaunietis iemīlas savā kolēģē. Turpmāko 500 dienu laikā viņš uzzina, cik grūti ir sazināties ar savu patieso mīlestību un cik grūti ir kontrolēt notiekošu staro abiem jauniešiem.