Šajā viltīgajā noslēpumainības un šausmu hibrīdā koledžas students Bens manto ziņkārīgu veco mehānisko kārbu, kas izdullina voodoo lelles. Kad ēnas figūra sāk izmantot lodziņu Bena draugu slepkavībai, Bens jāatrod slepkava.
Pēc mātes nāves J dzīvo pie savas atsvešinātās ģimenes, uzmanīgi vērojot topošo vecmāmiņu Smurfu, māti Kodijas zēniem. J ātri tic, ka viņš ir spēlētājs šajā pasaulē. Bet, kad viņš drīz atklāj, šī pasaule ir daudz lielāka un draudīgāka, nekā viņš jebkad varētu iedomāties. J atrodas aukstasinīgas atriebības gabala centrā, kas apvērš ģimeni otrādi.
Ruka ir jauna meitene, kuras vecāki ir šķirti un kuras tēvs strādā akvārijā. Kad divi zēni, Umi un Sora, kurus jūrā uzaudzējuši dugongi, tiek nogādāti akvārijā, Ruka jūtas pievilkta pie viņiem un sāk saprast, ka viņai ir tāds pats pārdabisks savienojums ar okeānu, kāds viņiem ir. Šķiet, ka Umi un Sora īpašā vara ir saistīta ar dīvainiem notikumiem, kas notiek arvien biežāk, piemēram, jūras radību parādīšanās tālu no viņu mājas teritorijas un akvārija dzīvnieku pazušana visā pasaulē. Tomēr zēnu spēka un patoloģisko notikumu precīzais raksturs nav zināms, un Ruka tiek iesaistīta izmeklēšanā noslēpumā, kas apņem jaunos draugus.
Tēvs Lankesters Merrīns, pārdzīvojot traumējošos notikumus Otrā pasaules kara laikā, paņem sabatu no baznīcas, lai veiktu arheoloģiskos izrakumus Lielbritānijas pārvaldītajā Austrumāfrikā. Merrīns atklāj seno bizantiešu baznīcu, kas, domājams, ir uzcelta un pēc tam nekavējoties apglabāta, lai neļautu ļaunumam nokļūt zemāk esošajā kriptā. Vietējie iedzīvotāji ir pārliecināti, ka, atklājot baznīcu, ir atbrīvots dēmons un viņi sāk vardarbīgi sadursmes ar Lielbritānijas militāro karaspēku. Tā kā ciemats ātri sadalās haosā un karā, Merrīnai jātiekas pret dēmonu, kurš ir pārņēmis kāda viņam tuva cilvēka īpašumus.
Krievija, 90. gadu sākums. Izdomāts stāsts, kuru iedvesmojis finansists Sergejs Mavrodi, viņa vērtspapīru kompānija "MMM", un viņa vadītā piramīdas shēma, kas piecpadsmit miljonu investoru priekšā atstāja neko, kad tas sabruka.
Dzīvības un nāves riņķdancis, kurā ir ienācis cilvēks. Mākslinieks, zoologs, dabas pazinējs un IT nozarē strādājoša aitkope, kura ir arī astronomijas entuziaste, uz bioloģisku ķermeņu bojāeju lūkojas dažādi. Meža maitas, kāpuri zem kapakmeņiem, aitiņas kūtī, spalvu un kaulu slāņi un zaļi vizošās mušas uz trūdošās miesas – starp to visu ir cilvēks, kas mēģina saprast savu vietu kosmoloģijā. Kas šajā lielajā pārtapšanas gobelēnā ir cilvēka suga: daļa no posma vai tomēr pārcilvēkam līdzīgā?
Latviešu jaunā gotika par nāves un beigu (ne)atliekamību. Maskalāns (groteskās filmas “Leiputrija” (2004), kas tika nominēta Eiropas Kinoakadēmijas balvai kā labākā dokumentālā pilnmetrāža, operators) ir viens no izcilākajiem dabas dokumentālājiem vērotājiem Baltijā, kurš jaunākajā darbā iedarbīgi kairina skatītāju gan ar attēlveidi, gan ar eksistenciāliem un ētiskiem jautājumiem. Šajā maņas aktivizējošajā un karnālajā metamorfozes detektīvā skatītājs ierauga mazāk redzamo, neapzināto vai retušēto dzīves daļu – nāvi –, kas vietumis ļauj nonākt retā kino pieredzes ārpus komforta zonā. Ar beigām un dabas “sarkanajiem nagiem un zobiem” nekas nebeidzas – ar to tieši sākas šī filma.
Onofs ir slavens rakstnieks, tagad vientuļnieks. Inspektoram rodas aizdomas, kad Onofs vienā naktī tiek ievests stacijā, viņš ir dezorientēts un cieš no amnēzijas. Izolētā lauku policijas iecirknī inspektors mēģina noteikt notikumus, kas saistīti ar slepkavību, lai panāktu satriecošu izšķirtspēju.
Noslēpumainais tumšais jātnieks nokauj jaunas meitenes netālu no Dikankas ciema, un viņš jau ir iededzis 11 dāmas. Nikolajam Gogolam, rakstniekam no Sanktpēterburgas, ir jāuzņemas atbildība par izmeklēšanu, bet, jo tuvāk viņš nonāk lietas risināšanā, jo vairāk der viņam, izraisot maucinošas vīzijas. Uzzinot, ka nākamais upuris ir viņa mīļotā Liza, viņš šaubās, vai viņš spēs viņu pasargāt un pretoties slepkavai. Par laimi, viņš satiekas ar kādu, kurš var viņam palīdzēt: Komu Brutu, raganu mednieku, cīņas mākslinieku un filozofu. Kopā viņi pavada trīs briesmīgas naktis vecā kapelā, lasot raganas Ulyana apbedīšanas pakalpojumus un aicinot šausmīgi ļauno garu Viy.
Drīz pēc Gogoļa nāves Bins viņu nosauc par kazaku un jauno sieviešu nāvi pie Tumšā jātnieka rokām, jo tieši viņš lika viņus slēpt kūtī. Bomgart nespēj veikt pēcnāves analīzi par Gogoļa ķermeni, savukārt Vakula meita Vasilina (kurai slepeni piemīt maģiskas spējas) pasludina noliegumu par Gogoļa nāvi.