Vietējās televīzijas laika ziņu diktoru - vieglprātīgo brunču mednieku Stīvu Dalasu kādudien uzmeklē bērnības draugs Bens Beikers, kurš jūtas apjucis pēc sava tēva nāves un meklē atbalstu grūtā brīdī. Daudziem par pārsteigumu, nelaiķis visu savu īpašumu un prāvu naudas summu novēlējis ekscentriskajam dēlam, atstājot bešā Bena māsu Teriju - lietišķu sievieti, kura ar šādu lēmumu negrasās samierināties un mantojuma dēļ gatava tiesāties.
"Tu esi šeit" ir asprātīga un sirsnīga komēdija par patiesu draudzību, kura, filmas varoņa Stīva vārdiem runājot, "ir daudz retāk sastopama nekā mīlestība".
Filmas režisors un scenārija autors ir vairākkārtējais "Emmy" balvu laureāts Metjū Vainers, pasaulslaveno seriālu "Soprano ģimene" un "Mad Men" veidotājs. Galvenās lomas izpilda skatītāju iemīļotie komiķi Ouens Vilsons ("Viesnīca "Diženā Budapešta"", "Pusnakts Parīzē"), Zaks Galifianakis ("Paģiras", "Paspēt laikā") un Eimija Polere ("Uz slavas asmens").
Tomass pamostas augšup braucošā liftā un viss, ko viņš atceras, ir tikai savs vārds. Kad atveras lifta durvis, Tomass nonāk Klajumā - slēgtā sabiedrībā, kur dzīvo vairāki desmiti viņa vienaudžu. Klajumu ieskauj Labirints - gigantisku sienu mudžeklis, kas katru vakaru aizver savus vārtus. Palikt uz nakti Labirintā nozīmē nāvi. Kopš savas ierašanās dienas Tomass izjūt sevī paaugstinātu interesi par Labirintu - kas gaida aiz tā sienām un varbūt Labirints nav galvenais uzdevums, kurš ir jāatrisina?
Filma ir uzņemta pēc rakstnieka Džeimsa Dašnera veidotās triloģijas pirmās grāmatas.
Režisora Maikla Manna (Heat, The Insider, Collateral, Miami Vice) jaunā filma!
Filmas darbība risinās pasaulē, kurā lielāko apdraudējumu cilvēcei rada kibernoziegumi. Lielvalstu slepenajiem dienestiem jāaptur vērienīgs sazvērestības plāns, un lai to izdarītu, viņiem nākas piesaistīt Nikolasu Heteveju – bijušo programmētāju un hakeri, kurš atrodas apcietinājumā.
Izbijis Ņujorkas policists, kurš kļuvis par privātdetektīvu, tiek nolīgts izmeklēt narkodīlera sievas nolaupīšanu. Trileris aizved skatītājus tumšākajos Ņujorkas nostūros, kur likuma vietā valda izmisums un nāve.
Asa sižeta trileri ir režisējis un scenāriju rakstījis Amerikas Kinoakadēmijas balvas nominants Skots Frenks ("Vilknadzis" un "Mārlijs un Es"). Filmas galvenajās lomās Amerikas Kinoakadēmijas balvas nominants Laiems Nīsons ("Miljoniem iespēju, kā atdot galus", "Non-Stop: tiešais reiss" un "Nolaupītā 1 & 2"), Dens Stīvens ("Piektā vara") un Bojds Holbruks ("Harvijs Milks").
Eimijas tēvs vienmēr teica, ka monogāmija nav iespējama. Un ar šo devīzi jaunā žurnāliste un meitene bez kompleksiem nu dzīvo pilnā jaudā - baudot dzīvi reibinošās ballītēs un metoties arvien jaunās mīlas dēkās.
Negaidīti viņas topošā raksta galvenais varonis – pievilcīgais un veiksmīgais ārsts Ārons sāk raidīt romantiskas jūtas Eimijas virzienā, un viņas bezrūpīgais dzīvesstils ir apdraudēts.
Rozija un Alekss kopš bērnības ir bijuši kopā gan priekos, gan bēdās. Taču, kad Aleksa ģimene pēkšņi pārceļas no Dublinas uz Bostonu Amerikā, draugi tiek šķirti. Rozija bez Aleksa jūtas apjukusi. Tomēr, kad meitene gatavojas braukt pie drauga uz Bostonu, notiek kas tāds, kas maina visu viņas dzīvi. Rozijai jāpaliek Dublinā. Abu maģiskā saikne saglabājas. Bet vai viņu draudzība spēs pārdzīvot gadus un attālumu, kā arī jaunas attiecības?
Filma "Ar mīlestību, Rozija" ir uzņemta pēc Sesilijas Ahernas bestsellera "Līdz varavīksnei". Galvenajās lomās Lilija Kolinsa ("Kaulu pilsēta") un Sems Klaflins ("Bada spēles").
Francija, pagājušā gadsimta divdesmitie gadi, gleznainais Azūra krasts, lepnas savrupmājas un bezrūpīga džeza mūzika - uz šī romantiskā fona risinās notikumi režisora un scenārista Vudija Alena jaunākajā filmā "Burvestība mēnessgaismā".
Britu iluzionists Stenlijs ieradies Francijā, lai palīdzētu atmaskot iespējamo krāpnieci Sofiju, kura, uzdodoties par gaišreģi, ļaunprātīgi izmanto kādas bagātas ģimenes uzticību. Drīz vien Stenlijs apjauš, ka arī viņš neizbēgami nonācis Sofijas valdzinājuma varā, turklāt viņš tā arī nespēj izskaidrot daiļās jaunkundzes brīnumainās spējas.
Romantiskā komēdija "Burvestība mēnessgaismā" ir jau astotā lente, ko amerikāņu dzīvais kino klasiķis Vudijs Alens ("Jasmīnas stāsts", "Pusnakts Parīzē") pēdējās desmitgades laikā filmējis Eiropā. Pats būdams trīskārtējs "Oskara" laureāts, Alens bez pūlēm spēj piesaistīt saviem projektiem spožākos talantus. Izņēmums nav arī "Burvestība mēnessgaismā", kurā galvenās lomas atveido Emma Stouna ("Kalpone", "Vieglas uzvedības teicamniece"), Oskarotais britu aktieris Kolins Fērts ("Karaļa runa", "Tāda ir mīlestība"), Oskarotā amerikāņu aktrise Mārsija Geja Hārdena ("Polloks", "Noslēpumu upe"), Džekija Vīvere ("Optimista stāsts"), Eilīna Atkinsa , Saimons Bakbērnijs un citi.
Nav izslēgts, šajā pasaulē ikvienam cilvēkam ir dubultnieks, kas viņam līdzinās kā divas ūdens lāses.
Filmas varone par to pārliecinās pati savām acīm. Reiz gleznu galerijā viņa sastop vīrieti. Absolūtu, ideālu sava vīra – viņas dzīves lielās mīlestības – dubultnieku.
Kas tas ir? Halucinācijas nomodā? Velna darbi? Slimīgas iztēles auglis? Pašapmāns? Nē, dzīvs cilvēks, ar kuru satuvināties šķiet ne mazāk svarīgi kā elpot. Iespējams, lai atgūtu sava mūžā mīlestību.Iespējams,lai atkal justos dzīva.
Viņā mājo tikpat spēcīgas šaubas un iekšēja svārstīšanās, cik izlēmīga ir viņas rīcība. Tikšanos sākums ir pilnībā viņas iniciatīva. Savukārt par Mīlestības sākumu ir atbildīgs viņš. Bet kura mīlestības? Vai runa par abpusējo, vienlīdz brīnišķo abiem? Varbūt, ka tikai par Viņa mīlestību, kas izrauj no pagātnes dēmonu gūsta un no jauna dāvā radīšanas prieku? Vai arī Viņas mīlestību pret personu, kas identiska tai, ko neizsakāmi mīlējusi un kas nespēj viņu atlaist? Kāda tā ir, Mīlestības Seja?
Mēdz teikt, ka vienpusēja mīlestība nemaz nepastāv. Vai tā ir tiesa? Noskatieties šo pārsteidzošo, ārkārtīgi smalko un gaišo, neticami skaisto filmu ar divu ģeniālu aktieru saspēli tuvplānos. Vissarežģītākās jūtas ieaustas jaudīgas psiholoģiskās drāmas audeklā. Var jau būt, ka tieši te jūs atradīsiet atbildes uz mūžīgajiem jautājumiem, ko cilvēkiem uzdod mīlestība. Briljants, īstens briljants!
Futūristiska nākotne. XXI gadsimta vidū Londona ir pārvērtusies par trokšņainu, netīru, raibi puķainu tirgu no grimstošās civilizācijas atlūzām.
Šajā haosā, pārveidotā nodegušā baznīcā dzīvo kāds mazliet jucis un ekscentrisks datorģēnijs – paranoiķis un neirastēniķis, kuru vienlaikus nomoka gan vientulība, gan neskaitāmas fobijas.
Zinātnieks ir pievērsies noslēpumainai, neatrisināmai teorēmai, kas spētu apstiprināt esamības niecīgumu un bezjēdzību. Šo risinājumu meklē ne tikai viņš, bet arī slepens Menedžments, kas valda pār pasauli ar visu redzošu iekārtu palīdzību, jauns hakeris, cinisks boss, virtuāla psihoanalītiķe un seksapīla blondīne. Ikviens no viņiem ir ieinteresēts, lai Nulles teorēma tiktu pierādīta vai apgāzta.
Reiz liktenis dāvā varonim iespēju rast atbildes uz visiem viņa oriģinālajiem jautājumiem. Ko gan viņš izvēlēsies? Mieru vai nevaldāmu haosu, pieticīgu eksistenci pelēkā būdiņā vai spilgtu, iznīcinošu mīlestību...
KINOMĀNA KOMENTĀRS
"Nulles teorēma" ir svētki kino estētiem, izmanīgs reliģiozuma un zinātniskā skepticisma savijums, paradoksu dzirkstījums, dīvainību un ekstravaganču parāde spožā ģeniālu aktieru izpildījumā.
Šis ir ļoti reti sastopams art house kino dārgums daudz pieredzējušās publikas ceļā. Autori nebīstas izskatīties gudri un nepataisa skatītājus par muļķiem. Tādu kino ir patīkami skatīties, tas iegulst dvēselē un mudina brīvākā brīdī apcerēt mūžīgo.
Devero kungs – toksisks varas, iekāres un augstprātības sajaukums. Ietekmīgais cilvēks kontrolē pasaules finanses un izlemj tautu likteņus, tomēr nespēj savaldīt pats savus instinktus. Viņu vada neremdināms seksuālais izsalkums, kam nav spēku pretoties. Gādādams par pasaules glābšanu, viņš diemžēl nevar izglābt sevi… Seksa skandāls kā politiska spiediena instruments? Kas gan patiesībā notika aiz greznās Ņujorkas viesnīcas fasādes?
Filma "Laipni lūgti Ņujorkā" paguva izraisīt traci jau pirms parādīšanās uz lielā ekrāna – Kannu kinofestivāla rīkotāji bija spiesti izslēgt to no konkursa programmas, padodoties spēcīgam politiskās un finanšu elites spiedienam. Tā rezultātā plaši apspriestās un gaidītās filmas pirmizrāde tika sarīkota teju "pagrīdē", toties ar spožiem panākumiem, par ko jāpateicas ne tik lielā mērā filmas mākslinieciskajai vērtībai, cik intrigai, kas apvija tās veidošanu.
Kannās spēlfilmas vērtējumi bija krasi atšķirīgi, jo tajā ir daudz nekautru ainu un tās sižetam ir pārāk tuva līdzība ar franču politiķa nedienām, kas sagrāva viņa karjeru.
Stāsta tapšanu iedvesmoja Starptautiskā Valūtas fonda bijušā izpilddirektora Dominika Strosa-Kāna seksa skandāls. Viņš jau paziņojis, ka iesniegs tiesā prasību pret filmas veidotājiem par neslavas celšanu, akcentējot, ka kinolente ietver "krietnu devu antisemītisma, melus un citas insinuācijas"
Pēc saņemtās ārsta diagnozes par to, ka viņam ir atlicis dzīvot 90 minūtes, Henrijs, kurš sava neciešamā rakstura dēļ ir sabojājis attiecības ar radiniekiem un paziņām, metas trakā skrējienā izlabot visas savā dzīvē izdarītās kļūdas. Viņam pa pēdām dodas ārste, lai izlabotu savu kļūdu - neprecīzi uzstādītu diagnozi.
Piecu gadu laulības jubilejas priekšvakarā neizskaidrojamā kārtā pazūd Nika sieva. Cīņas pēdas mājās, asinis un savādas norādes – tas viss, kas palicis pēc pazušanas. Un kā izskatās, šīs norādes var sniegt kaut kādu skaidrību par sievas likteni. Tiek uzsākta izmeklēšana, kuras gaitā sabiedrības uzmanības lokā nonāk dažādas, ne visai patīkamas ģimenes dzīves detaļas un par galveno aizdomās turamo kļūst vīrs. Cik lielā mērā Niks ir vainīgs pie sievas pazušanas un vai viņa tā arī paliks neatrasta?