Klermonferāna, Francijas centrālā daļa. Médéric iepazīstas un iemīlas pusmūža seksa darbiniekā Isadora, kura ir precējusies. Kad pilsētas centrā notiek teroristu uzbrukums, Selims, jauns, bezpajumtnieks, provocē paranojas vilni, meklējot patvērumu Médéric ēkā. Izjūtot līdzi Selimam, trakā pēc Isadoras, Mederika dzīve pēkšņi pārvēršas bardakā.
Losandželosas pasaka, kurai lemts kļūt par cinisku traģēdiju. Sevi par Dieva pērtiķi dēvējošais stāvkomiķis Henrijs un operas dīva Anna mīl viens otru tik daudz. Tik kaisli un patiesi, ka velta savai mīlai duetu. Henrija iznīcinošais humors ik vakaru “nonāvē” skatītājus, bet Annas balss tos pavada un “izglābj”. Ir tikai pāris iespējas pateikt patiesību, netiekot nogalinātam, nogārdz Henrijs. Pēc abu apdāvinātās meitas Anetes dzimšanas pasaule maina žanru. Skaudība, aizvainojums, slikta publicitāte, tabloīdu prese, #MeToo un no greizsirdības dzimis ļaunums. Vai mēs varam sākt?
Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Alain, veiksmīgam Parīzes izdevējam, kurš cīnās, lai pielāgotos digitālajai revolūcijai, ir lielas šaubas par jaunā Leonarda, viena no viņa ilggadējiem autoriem, jauno manuskriptu - vēl vienu auto-fantastikas darbu, kas pārstrādā viņa mīlas dēku ar nelielu slavenību. Selēna, Alaina sieva, slavenā skatuves aktrise, ir pretēja viedokļa.
Losandželosas pasaka, kurai lemts kļūt par cinisku traģēdiju. Sevi par Dieva pērtiķi dēvējošais stāvkomiķis Henrijs un operas dīva Anna mīl viens otru tik daudz. Tik kaisli un patiesi, ka velta savai mīlai duetu. Henrija iznīcinošais humors ik vakaru “nonāvē” skatītājus, bet Annas balss tos pavada un “izglābj”. Ir tikai pāris iespējas pateikt patiesību, netiekot nogalinātam, nogārdz Henrijs. Pēc abu apdāvinātās meitas Anetes dzimšanas pasaule maina žanru. Skaudība, aizvainojums, slikta publicitāte, tabloīdu prese, #MeToo un no greizsirdības dzimis ļaunums. Vai mēs varam sākt?
Personīgais pircējs Parīzē atsakās pamest pilsētu, līdz sazināsies ar savu dvīņubrāli, kurš tur agrāk nomira. Viņas dzīve kļūst sarežģītāka, kad noslēpumaina persona ar viņu sazinās, izmantojot īsziņu.
Havana, 90. gadu sākums. Kubas pilots Renē Gonzalesss zog lidmašīnu un bēg no Kubas, atstājot aiz sevis mīļoto sievu un meitu. Viņš sāk jaunu dzīvi Maiami. Drīz seko citi Kubas krāpnieki un sāk spiegu tīklu. Viņu misija ir iefiltrēties vardarbīgās anti-kastroistiskās organizācijās, kas ir atbildīgas par terora aktiem salā.