Krisa (Vikija Krīpsa) un Tonijs (Tims Rots) ir scenāristu pāris, kas ieradies uz Baltijas jūras “kino svētnīcu”, Fores salu, kur dzīvojis un strādājis zviedru kinorežisors Ingmars Bergmans. Krisas karjera ir tikai sākumā, un viņa nespēj saprast Bergmana piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Radošā un romantiskā spriedze kāpj, taču melodramatiska konflikta vietā tā uzplaukst jaunā stāstā.
1961. gadā 60 gadus vecs taksometra vadītājs no Londonas Nacionālās galerijas nozaga Goijas Velingtonas hercoga portretu. Tā bija pirmā (un joprojām vienīgā) zādzība galerijas vēsturē. Tas, kas notika tālāk, kļuva par leģendu.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Tumša romantiska komēdija. Toms un Dženeta gadiem ilgi ir bijuši laimīgi precējušies. Bet noslēpumaina svešinieka vizīte noved pie mirušā ķermeņa, daudz jautājumu un saspringta pāru brauciena ar draugiem, kuri patiesībā varbūt nemaz nav draugi.
Tabloīdu paparaci noķertā ar savu kundzi Elenu, slaveno un skaisto modes modeli, miljardieris Pjērs Levasseurs mēģina izvairīties no šķiršanās, izgudrojot ļaunu melu. Fotoattēlā viņš izmanto garāmgājēja klātbūtni, lai apgalvotu savai sievai, ka viņu redz nevis Elena, bet gan otrs vīrietis - viens Fransuā Pignons. Ponjons ir pieticīgs mazais vīrietis, kurš darbojas kā autostāvvietas sulainis. Lai stāsts būtu pārliecinošs, Elenai ir jādodas līdzi Pignonam.
Floridas štatā Vero pludmalē triju pāri, kas atrodas dažādās attiecībās, kļūst par filmas, kurā par laulībām tiek uzskatīta par senatnīgu ideju, kurai nepieciešama atkārtota sākšana, tēmu: Kāpēc gan nepārvērst laulību septiņu gadu darījumā ar iespēju to atjaunot?
Kāda jauna zvaigzne Guillaume Canet stāsta, ka viņš vairs nav Rock'n 'Roll un vairs nevar pārdot filmas. Pēc tam viņš mēģina pierādīt, ka viņa ir kļūdījusies, un saņem palīdzību no savas draudzenes Marionas Cotillard.
Četras epizodes. Pēc autokatastrofas paralizēta Nikola iemīlas savā fizioterapeitā Lūcijā. Franko un Manuela, jauns pāris, kurš nav piemērots bērna piedzimšanai, lido uz Barselonu specializētai auglības ārstēšanai. Divi geji Filippo un Fosko nolemj apprecēties. Ernesto, viesmīlis svarīgā restorānā sadarbojas ar Cecilia jauno jauno spāņu palīdzību virtuvē.
Jauna meitene dodas līdzi savam draugam vasaras brīvdienā uz Zviedriju, kur iegriežas mazā pilsētiņā. Tās iedzīvotāji gatavojas svinēt vasaras saulgriežus, un svētkiem pievienojas arī tūristi. Drīz vien atklājas, kas svinības notiek, ievērojot pagānu kulta tradīcijas.
Filmas “Divas janvāra sejas” darbība risinās 1962.gadā, kad izsmalcināts amerikāņu pāris, harizmātiskais Česters Makferlands un par viņu jaunākā, pievilcīgā, sieva Kolete, ierodas Atēnās, šķērsojot Korintas kanālu. Akropoles apskates laikā pāris sastop Ridālu, jaunu, grieķu valodu pārzinošu amerikāni, kurš Atēnās strādā kā gids, papildus ienākumus gūstot apkrāpjot tūristus. Koletes skaistuma apburts un Čestera izsmalcinātības un bagātības vilināts Ridāls piekrīt pāra aicinājumam pievienoties viņiem kopīgās vakariņās. Ridāls nenojauš, ka aiz izsmalcinātās Makferlandu ārienes slēpjas tumši noslēpumi. Brīdī, kad Ridāls apciemo pāri viņu greznajā viesnīcas numuriņā, Česters piespiež Ridālu palīdzēt viņam atbrīvoties no bezsamaņā esoša vīrieša ķermeņa, kurš pēc Čestera teiktā, esot viņam uzbrucis. Brīža karstumā Ridāls nolemj palīdzēt Česteram. Ritot saspringtu notikumu ķēdei, Ridāls saprot, ka vairs nevar tikt prom no Čestera un ir spiest kopā ar Makferlandiem bēgt uz Turciju. Koletes flirts ar Ridālu noved Česteru līdz greizsirdības uzliesmojumam, kas novirza abus vīriešus uz vēl bīstamākas savstarpējo attiecību takas, izspēlējot pēdējo nāvējošo konfrontāciju Stambulas vēsturiskajās ielās.
“Divas janvāra sejas” ir spriedzes trilleris, kurā galvenās lomas spēlē Amerikas Kinoakadēmijas balvas nominants Vīgo Mortensens (“Gredzenu pavēlnieks triloģija” un “Vardarbības pēctecība”), Zelta globusa balvas nominante un Kannu festivāla labākās aktrises balvas ieguvēja Kirstena Dansta (“Zirnekļcilvēks”, “Melanholija” un “Marija Antuanete”) un Oskars Aizeks (“Brauciens” un “Borna mantojums”). Filma ir balstīta uz tāda paša nosaukuma bestselleru un to ir režisējis Amerikas Kinoakadēmijas balvas nominants Hoseins Amini (filmu “Brauciens”, “Sniegbaltīte un mednieks” un “47 ronini” scenārija autors).