Pāris, kas dodas uz romantiskām nedēļas nogalēm kalnos, ir pieķēruši bikeru banda. Brea un Džons vienatnē kalnos ir jāaizstāv pret bandu, kas apstāsies nekur, lai aizsargātu savus noslēpumus.
Svinot viņu samierināšanos un sešus laulības gadus, amerikāņu aktrise Sallija Neša un britu romānu autore Džo Terriana viesībās uzņem savus tuvākos draugus, dažus kolēģus un kaimiņos esošos kaimiņus. Ekstazes ietekmē tiek atklātas atklāsmes un attiecības starp grupām pasliktinās.
Jauns Augusten Burroughs absorbē pieredzi, kas varētu radīt šokējošus memuārus: alkoholiķa tēva un nestabilas mātes dēls tiek nodots mātes terapeitam Dr. Finčam un savus pusaudža gadus pavada kā Finča savādajā paplašinātās ģimenes loceklis.
Sievieti, kura tiek aplaupīta, lai noķertu vilcienu 1:30 uz Bostonu, Ņujorkā atstāj balasta. Viņa satiek vīrieti, kurš palīdz viņai nakts laikā, un viņi abi veido romantiku.
Dr Stīvens Mērfijs ir slavens sirds un asinsvadu ķirurgs, kurš kopā ar sievu un diviem bērniem vada bezrūpīgu mājsaimniecību. Aizslēpjot savas idilliskās piepilsētas eksistences robežas, ir Mārtiņš, pusaudzis bez tēva, kurš pakāpeniski satraucošā veidā iedvesmojas ārsta dzīvē.
Nedēļa autobusa šofera Patersona un viņa radošās mākslinieces Lauras dzīves laikā, kas dzīvo Patersonā, Ņūdžersijā, daudzu slavenu dzejnieku un mākslinieku dzimtajā pilsētā.
Tas ir 1974. gads, un Sems Bičeks ir zaudējis visu. Viņa sieva atstāj viņu ar saviem trim bērniem, boss viņu atlaida, brālis novēršas no viņa, un banka viņam nedos naudu, lai sāktu no jauna. Viņš mēģina atrast kādu, kas vainīgs viņa nelaimēs, un nāk klajā ar ASV prezidentu, kuru viņš plāno noslepkavot.
Kīlam un Sārai Millerei tas viss ir: milzīga māja ar vārtiem uz ūdens, izdomātas automašīnas un romantiskas attiecības viņu attiecībās. Viņš ir tikko atgriezies no biznesa brauciena, un viņu pusaudžu meita Avery ielīst ballītē, kad četri slepkavas drošības formās un slēpošanas maskās izdara iebrukumu mājās. Viņi vēlas, kas ir drošībā: skaidra nauda un dimanti. Kad Kīls viņus aizkavē, cenšoties vienoties par Sāras brīvību, tiek spēlētas vainas līnijas Kīles un Sāras laulībā un četru laupītāju pastas. Vai šeit ir vieta varonībai?