Kings ir jauns vīrietis, taču viņš jau ir dzīves veterāns Losandželosas ielās. Bēgušu pusaudžu grupas de facto vadītājs Kings darbojas kā mentors grūtībās nonākušiem bērniem, piemēram, geju stulbi Little J un narkomānu Gregu. Kad Hetere, skaista meitene no Čikāgas, sāk pavadīt laiku ar Kingu un viņa komandu, tas maina bandas dinamiku. Tomēr šķiet, ka nekas nemainīs viņu bīstamo dzīvesveidu.
Džo Buks ir plaša acu skatiens no Teksasas, kurš cer gūt lielu pārsvaru ar turīgām Ņujorkas sievietēm; viņš atrod kompanjonu Enriko "Ratso" Rizzo, grūtībās nonākušu blēdi ar izciļņa kāju un kviksotisku fantāziju par bēgšanu uz Floridu.
Silvters Stallone atkal cīnās ar koeficientu, šoreiz cīkstēšanās ringā. Būdams Cosmo Carboni, viņš kopā ar diviem brāļiem sapņo izkļūt no Hellas virtuves (aptuveni 1946. gadā) un nokļūt lielajā laikā. Izejas zīmes norāda uz Paradīzes aleju, neskarto privāto klubu, kurā šovu veido plaša cīņas cīņa ar lielām somiņām. Stallone ne tikai filmējās un uzrakstīja šo darbiem bagāto filmu, bet arī režijā debitēja šajā pasakā par trim puišiem, kuri varēja uzņemt jebko, ko Hell's Kitchen varēja izēst.
Lai apprecētu princesi Jasmīni, jaunais zaglēns Aladins sapņo kļūt par princi. Tajā pašā laikā vezīrs Džafars plāno sagrābt varu un sava plāna izpildei viņam ir nepieciešama burvju lampa, kura glabājas Brīnumu alā. Kā izrādās, alā var nokļūt tikai cilvēks, kurš ir apveltīts ar tam nepieciešamajām spējām un, kā izrādās, tādas spējas piemīt tieši Aladinam.
Lai apprecētu princesi Jasmīni, jaunais zaglēns Aladins sapņo kļūt par princi. Tajā pašā laikā vezīrs Džafars plāno sagrābt varu un sava plāna izpildei viņam ir nepieciešama burvju lampa, kura glabājas Brīnumu alā. Kā izrādās, alā var nokļūt tikai cilvēks, kurš ir apveltīts ar tam nepieciešamajām spējām un, kā izrādās, tādas spējas piemīt tieši Aladinam.
Dokumentāls stāsts par Nikiju Kokrenu – pasaulē kaislīgāko teātru apmeklētāju. Šī indiešu izcelsmes kundze, kurai ir jau 78 gadu, katru dienu pēdējos 25 gadus noskatās vismaz vienu Ņujorkas teātra izrādi. Tomēr ne visi ir sajūsmā par viņas kaislību – Brodvejas teātru darbiniekiem viņa ir īsts bieds. Pazīstama kā nekārtību cēlāja un blēde, Nikija visiem līdzekļiem cenšas iegūt pēc iespējas vairāk brīvbiļešu, bet, iekļuvusi teātrī, mēģina ieņemt vislabākās vietas un dažkārt teātros ietur pat maltītes. Viņa sevi uzskata par īstenu teātra mākslas mīļotāju, kuras ikdienā materiālām lietām nav nozīmes. Taču kur beidzas aizrautīga kaislība un kur sākas atkarība?