Slepkavas medības detektīvu iesaista vēl lielākā noslēpumā: paša Visuma dabā. Maiks Hoolihans ir netradicionāls Ņūorleānas policists, kurš izmeklē slavenā astrofiziķa Dženiferas Rokvelas slepkavību. Melnā cauruma eksperte viņas observatorijā tika atrasta nošauta. Kad Maiks metas garām truša caurumam satraucošajā, labirintiskajā gadījumā, viņa pamanās ķerties pie aizvien eksistenciālākiem jautājumiem par kvantu mehāniku, paralēlajiem universiem un eksplodējošajām zvaigznēm - kosmiskajiem noslēpumiem, kas varētu būt atslēga nozieguma atšķetināšanai, vienlaikus radot šaubas par viņu ļoti saprotama realitāte. Izsmalcināts sapņainā, neo-noir atmosfērā, šis savdabīgais trilleris ir gan kārdinošs lielveikals, gan bagātīgs, metafizisks prāta remdētājs.
Džordžs ir augsti kvalificēts fotogrāfs, kurš sāk atdalīties no stresa, kas saistīts ar darbu Manhetenas reklāmas aģentūrā. Nepieciešams nedaudz laika prom no pilsētas, Džeiks, viņa sieva Kima un viņu dēls Miles dodas uz Ņujorkas štata ziemeļdaļu, lai palaistu ziemas apskates objektus, lai gan brauciens augšup nevienu no viņiem diez vai atslābina. Džordžs nejauši iesit un smagi ievaino briedi, kurš uzbrauca uz apledojušā ceļa; pēc tam, kad Džordžs pārtrauc pārbaudīt postījumus, viņš saskaras ar dusmīgu vietējo vārdu Otis, kurš uznāk dusmās, sakot Džordžam, ka viņš un viņa kolēģi mednieki kādu laiku ir sekojuši briežiem. Izskan arguments, kas liek Džordžam dziļi satricināt.
Emocionālās integritātes departaments (DEI) dokumentē visas attiecību aktivitātes. Tiek dots “attiecību vērtējums”, lai cilvēki būtu atbildīgi par savu izvēli. Rezultāts ir publiski pieejams visiem, un tas ietekmē dažādus ikdienas dzīves aspektus. Divi pāri, pusaudži un 30 gadu vecumā, saskaras ar atšķirīgām, bet savstarpēji saistītām problēmām, ievērojot DEI noteikumus.
Pilngadīga filma, kas stāsta par stāstu, kas izvēršas katrā valsts vidusskolā, - stāsts par bērniem, kas acīmredzami slēpj savu patieso identitāti, pat ja viņi drudžaini turpina savas sirds vēlmes.
"Mans brālis" ir divu nabadzīgu zēnu, Jesajas un Džeimsa, pilsētas stāsts. Džeimss ir attīstības invalīds. Viņu māte L'Tisha nonāk traģiskā situācijā. Mirstot no tuberkulozes, viņa izmisīgi cenšas panākt, lai abi zēni, astoņi un vienpadsmit vienlaikus, tiktu adoptēti. Uzzinot, ka var adoptēt tikai Jesaja. L'Tisha izdara vienīgo izvēli, ko viņa uzskata par spējīgu; izveidojot nesalaužamu mīlestības saikni starp zēniem un cerot, ka šī saikne viņus iegūs dzīves laikā. Viņas lūgšanas tiek atbildētas, kad zēni pārvar neiespējamas iespējas ceļā uz pilngadību, paliekot tikpat tuvu kā vienmēr, kā jaunieši, kas nodarbojas ar dzīves šķēršļiem.
Patiesais priekšpilsētas mājsaimnieces Gertrūdas Baniszewski stāsts, kurš sešdesmitajos gados turēja pusaudžu meiteni aizslēgtu savas Indiānas mājas pagrabā.
Atbrīvojies no drausmīgā uzbrukuma, deviņpadsmit gadu vecais iestājas koledžā kopā ar savu brāli un apņemas to pašu brālību. Kas tur notiek, “brālības” vārdā, brutālā veidā pārbauda viņu un viņa lojalitāti.
Šis ir stāsts par Samantu (Bennett), divdesmit kaut ko Losandželosas skolas skolotāju, kuras dzīvesbiedre ir tās zvaigzne / līdzautore / producente Stepanija Benneta un kuras galvenās lomas ir bijušie mīļotāji. un nenotverama laime.
Keita Bennets māte aizgāja prom pirms gada, un viņš jūtas kā turpinājis savu dzīvi, līdz kādu rītu mātes rotas parādījās Keitas vannas istabas izlietnē. Tās pašas rotas, kurās viņa tika apglabāta. Keita stāsta sievai Karenai par rotaslietām, un tas ir pēdējais salmiņš. Viņa apgalvo, ka viņš ir tāls un ir viņu izslēdzis. Tagad viņš domā, ka redz lietas, kas tur nav, un, ja lietas neuzlabojas, viņa paņems viņu vienīgo dēlu un aizies. Piespiests ultimātam, Keita sevi atver meliorācijas dienā. Keita pa tālruni aizraujas ar populāro radio psihiatru, kurš ved Keitu cauri tam, ko viņš pats neredz. Keita atklāj jaunu cilvēku un jaunu attieksmi. Vairāki cilvēki radio klausās Keitas nožēlojamo stāvokli un veic savas izmaiņas. Vai šim mirušajam viesim viss ir Keitas galvā vai arī viņa tiešām ir māte spoks?