Filmas varone Fransuā Barnjē ir māte. Kādu dienu viņa kaut ko nozaga. Viņa bija šausmās, bet ne vairāk kā parasti. Viņa nebija parādos. Viņa vienmēr bija atteikusies no pārmērīga parāda un labdarības organizāciju pasliktināšanās, cenšoties dzīvot saskaņā ar sabiedrības un likuma noteikumiem. Mēs sekojam viņas ceļam cauri tiesu iestādei. Šeit saduras divas taisnīguma un likuma idejas.
Hronika par Nobela prēmijas laureāti fiziķei Marijai Kirī maz zināmajam, tomēr nenovērtējamajam ieguldījumam ievainoto karavīru ārstēšanā Pirmā pasaules kara laikā, kā arī viņas profesionālajai partnerībai ar radioterapijas pionieri Klaudiusu Regaudu.
Bērnu grāmatu autore Mišela vienmēr ir guvusi panākumus dzīvē līdz dienai, kad sieva viņu pamet ķīnieša vietā. Plānojot pretinieka nogalināšanu, viņš tos sāk meklēt.
Staļina valdīšanas pēdējās dienās ārsts (Marina Rokas) mēģina palikt nepamanīts savstarpējo šausmu sabiedrībā, kur kaimiņš vai kolēģis var jūs jebkurā brīdī "nosodīt" varas iestādēm. Bet stāsti par viņas dziedinošo pieskārienu ir izplatījušies un kādu nakti viņa tiek aizvesta nevis uz draņķīgo Lubjankas cietumu, bet gan uz Kremli, lai apmeklētu pašu bēdīgo biedru Staļinu. Tēvocis Džo (André Dussollier), vecs vīrietis, kam raksturīgas sāpes, bet kurš joprojām ir tikpat modrs un nāvējošs kā čūska.
Divus gadus pēc izdegšanas Duvals joprojām ir bez darba. Sazinājies ar mīklainu biznesmeni, viņam tiek piedāvāts vienkāršs un labi apmaksāts darbs: telefona noklausīšanās transkripcija. Duvals pieņem finansiāli, neapšaubot organizācijas, kas viņu nodarbina, mērķi. Ar nokrišņiem politiskā plāna centrā viņam jāsaskaras ar slepeno dienestu pazemes pasaules brutālo mehāniku.
Turīgā mantiniece Paulīna pret viņas gribu apprecējās ar vienu no viņas darbiniekiem Fransuā, kas viņu bija padarījusi par grūtniecību. Kad pēc dažiem mēnešiem vīrs paziņoja, ka vēlas viņu pamest, Paulīne nikns, atstāj nāves draudus savā tālrunī. Aleksis Mērgets, darbinieks, kurš strādā Paulīnes mājā, dzird jauno sievieti, kas izsaka šos draudus. Fransuā mirst tajā pašā vakarā autoavārijā. Pēc bērēm Aleksis atgriežas pie Paulīnes, apgalvojot, ka viņš ir izpildījis savu vēlēšanos un nogalinājis Fransuā, pēc tam Aleksis iejaucas Paulīnes dzīvē. Tāpēc, ka viņš arī atriebjas ...
Elsa iztiek no maziem darbiem, cenšoties iegūt aizbildnību savam dēlam. Mathieu, kurš dzīvo blakus, arī turpina saņemt darba intervijas tikai tāpēc, lai slīpētu savu neveiksmes mākslu. Viņu situācija kļūst arvien nedrošāka, taču abi mēģina atgriezties pasaulē, kas, šķiet, viņiem neatbilst.
Kā katru rītu, Lūcija izmanto sava ceļojuma priekšrocības, lai uz brīdi pazaudētu sevi labas grāmatas lappusēs. Kā jau katru rītu, viņa smaidot pievienojas kolēģiem birojā. Tā ir darba diena tāpat kā jebkura cita. Tad pēkšņi visa darbība birojā apstājas. Visa uzmanība tiek vērsta uz pretējās ēkas logu un pretējā lasījumā: Cilvēks vien. Vai tas ir mānīšana? Sauciens pēc palīdzības? Ikvienam ir sava interpretācija un, izmantojot visus iespējamos līdzekļus, viņš mēģinās atklāt, kas slēpjas aiz šī noslēpumainā vēsts.
Balstīts uz patieso stāstu par Kairā dzimušo atzīto mūzikas ikonu "Dalida", kura slavenību ieguva 50. gados un dziedāja franču, spāņu, arābu, ebreju, vācu, itāļu valodā, spēlējot apbalvotā Youssef Chahine attēlā "Le Sixième Jour", un kurš vēlāk izdarīja pašnāvību 1987. gadā Parīzē, pārdodot vairāk nekā 130 miljonus ierakstu visā pasaulē.