Šis nav parasts princešu stāsts! Pille ir bārenīte, kas dzīvo viduslaiku pilsētiņas ielās. Kopā ar trim pieradinātām zebiekstēm viņa zog pārtiku no pils, kurā valda draudīgais Tristans, kurš troni ieņēmis patvaļīgi. Kādu dienu, lai aizbēgtu no sargiem, Pille ietērpjas princeses kleitā un iekļūst trakā un neprātīgā piedzīvojumā, lai glābtu Rolānu – troņmantnieku, kurš ar burvestību palīdzību pārvērsts par kaķvistu – daļēji kaķi, daļēji vistu. Šis piedzīvojums satrauks visu karalisti un parādīs Pillei, ka cildenums var būt ikvienā no mums.
Francijas valstspiederīgo Mariju Dižardēnu, ko viņas tautieši nodēvējuši par nodevēju, amerikāņu karavīri izglābj ar vienu nosacījumu: lai izdzīvotu, viņai ir jānoved zelta krātuvē - pirms nacisti atgriežas, lai to pieprasītu sev.
Nellija tikko zaudēja savu vecmāmiņu un palīdz saviem vecākiem sakopt mātes bērnības māju. Viņa pēta māju un apkārtējos mežus. Kādu dienu viņa satiek meiteni savā vecumā, kas būvē māju kokā.
Miljardieris ir noguris no paša bērnu kaprīzēm un nolemj dot viņiem mācību. Viņš viņiem paziņo, ka ir bankrotējis. Tagad izlutinātajiem pusaudžiem būs jādara tas, ko viņi nekad nav darījuši: jāiet uz darbu, jāiemācās mīlēt un novērtēt dzīvi.
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Sieviete ar metāla plāksni galvā no bērnības autoavārijas dodas dīvainā ceļojumā, nonākot saskarē ar ugunsdzēsēju, kurš pēc 10 gadiem atkal satikās ar savu pazudušo dēlu.
Aizkustinošais astoņgadīgās Sašas portrets, kura apšauba savu dzimumu un, to darot, izraisa dažkārt satraucošas reakcijas sabiedrībā, kas joprojām ir ieguldīta bioloģiskā zēna un meitenes domāšanas sistēmā.
“Esmu visvairāk krāptā sieva rivjērā,” nekustamo īpašumu aģentam nosaka skumju saburzītā Suzanna. Dienvidfrancijas vēju dzestrumā viņa lūko pēc jaunas villas. Suzanna ir trīs bērnu māte, buržuāziska trofejas sieva un četrdesmitgadniece Venēras kažokādā. Viņa vienlaikus jūtas liekulības pilna un statusa “pasargāta”. Mīļākais, galants preses skribents, ielaužas kā brāzma, solot patiesu dzīvi. Šāda dzīvesveida kompensācija atraisa viņas apziņas plūsmu. Tikmēr vīrs Žans – lai kur arī viņš nebūtu – solīja piezvanīt laikā no pieciem līdz sešiem.
Diena komiksu mākslinieka un viņa ģimenes dzīvē pēcpadomju Krievijā. Slimojot ar gripu, Petrovu draugs Igors nes garā pastaigā, dreifējot no fantāzijas un realitātes.
Privātbaņķieris Īvans De Vīls no Ženēvas dodas uz Argentīnu diktatūras apstākļos, lai aizstātu savu partneri, visvairāk satraucošāko baumu objektu, kurš pazuda vienas nakts laikā. Starp klusām atpūtas telpām, peldbaseiniem un uzraudzītiem dārziem notiek attāls duelis starp diviem baņķieriem, kuri, neskatoties uz dažādām metodēm, ir diskrētas un nežēlīgas kolonizācijas līdzdalībnieki.
Saskaroties ar savām fantāzijām, seši pāri cenšas izpētīt savas intīmās dzīves slēptās puses. Seši jautājumi par piekļuvi priekam. No lomu spēles līdz atturībai, caur izstādi seši atsevišķi stāsti ar tādu pašu vēlmes apšaubīšanu šodien.