Kādu dienu Lapsa un Zaķis atklāj, ka Pūce ir pazudusi. Kopā ar draugiem viņi meklē mežu, lai viņu atrastu, bet tā vietā atklāj lielu ezeru, kura tur agrāk nebija. Vai pēkšņajai ezera parādīšanās varētu būt kāda saistība ar Pūces pazušanu? Viņiem jāiet un jāatrod Pūce, kas atrodas kaut kur uz strauji augošā ūdens... Tas ir aizraujoša un jautra piedzīvojuma sākums.
Filma seko Kitijas, iedomātās draudzenes, kurai Anna Franka veltīja savu dienasgrāmatu, ceļojumam. Ugunīgā pusaudze Kitija tuvākajā nākotnē pamostas Annas Frankas mājā Amsterdamā un dodas ceļojumā, lai mūsdienu Eiropā atrastu Ansi, kura, viņasprāt, joprojām ir dzīva. Kamēr jauno meiteni šokē mūsdienu pasaule, viņa saskaras arī ar Annas mantojumu.
Iekļūstot gandrīz letālā autoavārijā, Alma atklāj, ka viņai ir jaunas attiecības ar laiku, un izmanto šo spēju, lai noskaidrotu patiesību par sava tēva nāvi.
Būdams radošo spēku pilnbriedā, padomju kinorežisors Sergejs Eizenšteins 1931. gadā dodas uz Meksiku, lai uzņemtu filmu "Lai dzīvo Meksika". Eizenšteins ierodas Gvanahvato, tikko saņēmis Holivudas atraidījumu un izjuzdams arvien lielāku spiedienu atgriezties staļiniskajā Krievijā. Gida Palomino Kanjedo vadībā viņš piesardzīgi atklāj saiknes starp Erotu un Tanatu, seksu un nāvi, un labprāt atveido tās kino, taču nevēlas ciest reālajā dzīvē.
Šajā filmā Pīters Grīnevejs pēta radoša ģēnija prātu, kas sastopas ar alkām un bailēm no mīlestības, seksa un nāves. Desmit kaislīgas dienas, kas neatgriezeniski pārvērš vienu no pasaules kino dižgariem un ietekmē viņa turpmāko darbu.