DNS griežas ap sievieti, kurai ir ciešas saites ar mīļoto Alžīrijas vectēvu, kurš viņu kā bērnu pasargāja no toksiskas mājas dzīves. Kad viņš nomirst, tas izraisa dziļu identitātes krīzi, kad saasinās spriedze starp viņas paplašinātās ģimenes locekļiem, atklājot jaunus aizvainojuma un rūgtuma dziļumus.
Kopš mīklainās Džuljetas Vebas dzīves sākšanās Pjērs Perdrikss izbauda apburto, kaut nemierīgo eksistenci. svešinieks, kurš piezemējies savas ģimenes unikālajā pasaulē kā meteorīts, un kurš tikai ar viņas klātbūtni piespiedīs šo saspringto mikrokosmu izprast viņu robežas un beidzot sākt pilnvērtīgi dzīvot savu dzīvi.
Stāsts sākas tur, kur beidzas pasaka: Sniegbaltīte pamostas līdz seksualitātes vecumam un atklāj pasauli, kurā punduri ir kļuvuši augsti, un viņas princim Šarmantam ir atņemta harizma. Un pats briesmīgākais ir tas, ka viņas māte ir nesalīdzināmi seksīgāka.
Policijas iecirknī pratināta veiksmīgā romāniete Džūdita Ralicere par viņas spoku rakstnieces pazušanu. Sērijas slepkava aizbēg no cietuma Parīzē. Pazudušais skolas skolotājs pamet sievu un bērnus. Ceļā kaitinošo un stresaino frizieri Hughette benzīntankā atstāj viņas līgavainis Pols, braucot uz savas ģimenes nabadzīgo fermu valstī. Noslēpumains vīrietis piedāvā viņai braukt, un viņa aicina viņu 24 stundu laikā pieņemt Pāvila identitāti, lai nepieviltu māti. Kas varētu būt nezināmais cilvēks un kas ir īsts un kas ir daiļliteratūra?
Natālija un Žans Pjērs ir kopā piecus gadus, lai atzīmētu jubileju, Žans Pjērs draudzenei sagatavo pārsteiguma dāvanu: jauko četru mēnešu ilgu angļu bulgodi. Natālija mīl savu dāvanu un sauc kucēnu par “Tresor”; viņas attiecības ar suni ir ciešas un spēcīgas kopš paša sākuma, bet rada problēmas pārī.
Lai iegūtu karalisku atbalstu nepieciešamajam kanalizācijas projektam, nabaga franču kungam ir jāiemācās spēlēt smalkās asprātības spēles Versaļas tiesā.
Ikdienas dzīve trešās klases transsibīriešu vagonā ar nosaukumu Vostok N 20. Starp neērtībām, kopīgām maltītēm, garlaicību un grēksūdzēm svešiniekiem cilvēki pavada laiku, cik var. Literārā pretstata veidā Marijas Tsvétajevas dzejoļi, ko stāstīja Fanijs Ardants, izgaismo pasažieru jūtas: viņu vientulību, vēlmes pēc brīvības un mīlestības.