Pēc izmisīga pašnāvības mēģinājuma Veronika pamodina noslēpumainu garīgo patvērumu. Nevienmērīga psihiatra uzraudzībā, kura specializācija ir pretrunīgi vērtētā ārstēšana, Veronika uzzina, ka viņai ir jādzīvo tikai nedēļas.
Ņujorkas dienās pēc 11. septembra notikumiem Montija Brogana ir notiesāts narkotiku tirgotājs, kurš gatavojas sākt septiņu gadu cietumsodu, un viņa pēdējās brīvības stundas tiek veltītas, lai pavadītu laiku kopā ar tuvākajiem draugiem un mēģinātu sagatavot savu draudzeni ilgstošai prombūtnei.
Balstīts uz patieso Valērijas Solanas stāstu, kurš bija radikālais 1960. gadu sludinājis naidu pret vīriešiem savā “Scum” manifestā. Viņa uzrakstīja filmas scenāriju, kuru viņa vēlējās, lai producē Andijs Vorhols, bet viņš turpināja viņu ignorēt. Tā viņa viņu nošāva. Šis ir Valērijas stāsts.
Desmit gadus vecais Gabe bija tikai parasts bērns, kurš auga Manhetenā, līdz Rosemary Telesco devās savā dzīvē, faktiski viņa karatē. Bet pirms Gabe var pateikt Rozmarijai, kā viņš jūtas, viņa pasaka, ka viņa vairs neapmeklēs valsts skolu. Gabei ir daudz vairāk, lai uzzinātu par dzīvi, mīlestību un meitenēm.
Veltījums pretrunīgi vērtētajam melnādainajam aktīvistam un cīņas par melno atbrīvošanu vadītājam. Ieslodzījumā 50. gados viņš sasniedza grunti, viņš kļuva par melno musulmani un pēc tam par islāma nācijas vadītāju. Viņa slepkavība 1965. gadā atstāja pašnoteikšanās mantu un rasu lepnumu.
Jaunā apgabala advokāte, kas vēlas pierādīt lietu pret korumpētu policijas detektīvu, sastopas ar bijušo mīļāko un viņas jauno aizstāvi, noziegumu priekšnieku, kurš atsakās viņam palīdzēt.
Šī filma, kas izveidota 1920. gada Ņujorkas pilsētā, stāsta par ideālistiski jauno dramaturgu Deividu Šajenu. Producents Džulians Markss projektam beidzot atrod finansējumu no gangstera Nika Valenti. Nozveja ir tāda, ka Nika meitenes draugs Olive Neal iegūst psihiatra lomu, bet Olive ir bimbo, kurš nekad nevarēja tikt pie psihiatra, kā arī bija drausmīga aktrise. Piekrišana šim pirmajam kompromisam ir pirmais solis uz Brodvejas pilnīgo Dāvida pavedināšanu, kurš atstāj novārtā ilggadējo meitenes draugu Ellenu. Tikmēr Deivids samierinās ar Warner Purcell, vadošo cilvēku, kurš ir piespiedu ēdājs, Helēnu Sinclairu, vecmāmiņu, kura vēlas, lai viņas daļa tiktu džezainā, un Čehu, Olive iejaucošo hitu / miesassargu. Galu galā dramaturgam jāizlemj, vai māksla vai dzīve ir svarīgāka.
Pēc atbrīvošanas no armijas Braiens Flanagans pārceļas atpakaļ uz Kvīnsu un sāk darbu bārā, kuru vada Doug Coughlin, kurš māca Braienam stieņu kopšanas mākslu. Braiens ātri kļūst par patronu favorītu ar savu bezgaumīgo dzērienu sajaukšanas stilu, un Braients pieņem savu mentora cinisko dzīves filozofiju un dodas naudas meklējumos.
Ņujorkas kluba ainava 80. un 90. gados bija tāda kā cita pasaule. Šajā konfekšu krāsas, spoguļbumbas rotaļu laukumā uzstājās Maikls Aligs, kurš no nekurienes nav īpašs. Zem veterānu kluba kazlēna Džeimsa Svētā Džeimsa uzmanīgā acu skatiena Aligs ātri piecēlās augšpusē ... un nebija kur doties, bet lejā.