Cidade de Deus ir ēnainā ēka, kas sākās 60. gados un 80. gadu sākumā kļuva par vienu no Riodežaneiro visbīstamākajām vietām. Lai pastāstītu šīs vietas stāstu, filma apraksta dažādu varoņu dzīvi, kurus visi redz no stāstītāja Buscapé skatupunkta. Buscapé tika audzēts ļoti vardarbīgā vidē. Neskatoties uz sajūtu, ka visas izredzes bija pret viņu, viņš uzzina, ka dzīvi var redzēt ar citām acīm ...
Patiesais stāsts par to, kā uzņēmējs Oskars Šindlers no nacistiem izglāba vairāk nekā tūkstoti ebreju dzīvību, kamēr viņi Otrā pasaules kara laikā strādāja par vergiem viņa rūpnīcā.
Parīze, 2016.gads. Mūris, kas nošķir 13.rajonu, joprojām nav nojaukts, un šajā izolētajā Parīzes geto siro noziedznieku bandas, kas, šķiet, vairs nav valdāmas. Lai to nepieļautu, valdība ir spiesta rīkoties. Radikāli rīkoties. Toties Damjēnam un Leito lēmums par divu miljonu 13.rajona iemītnieku noslepkavošanu nešķiet saprātīgs. Viņi visiem spēkiem centīsies to nepieļaut.
“13.rajons: Ultimāts” ir turpinājums spraigajam trillerim “13.rajons”, kas iepazīstināja pasauli ar elpu aizraujošo parkūra māku. Filmas scenārija autors un producents Liks Besons, kurš rakstījis scenārijus, producējis vai režisējis tādu filmu kā “Taksis” un “Pārvadātājs” turpinājumus, megahitu “Piektais elements” un citas lieliskas filmas, ir parūpējies, lai “13.rajonā” un tā turpinājumā būtu visi nepieciešamie spraiga sižeta megafilmas atribūti – pakaļdzīšanās ar mašīnām, apšaudes un apjomīgas cīņu ainas. Galvenās lomas filmā atveidojuši parkūra meistari Dāvids Bels (Leito) un Sirils Rafaelli (Damjēns). Skatieties, un jūs redzēsiet, kuri ir sīkstākie puiši geto.
Lomās: David Belle, Cyril Raffaelli, MC Jean Gab'1, Daniel Duval, Elodie Yung
Režisors: Patrick Alessandrin
Scenārijs: Luc Besson
Producents: Luc Besson
Iestatījums ir Detroita 1995. gadā. Pilsētu sadala 8 jūdzes - ceļš, kas pilsētu sadala pa rasu līnijām. Jauns baltais reperis Džimijs "B-Rabbit" Smits Jr izsauc sevī spēku pārkāpt šīs patvaļīgās robežas, lai piepildītu savu sapni par panākumiem hip hopā. Ar savu palīgu Nākotni un trīs trešo daļu savā vietā viss, kas viņam jādara, nav aizrīties.
Filmas pamatā ir patiess stāsts par Vladislavu Špīlmanu, kurš trīsdesmitajos gados tika uzskatīts par izcilāko pianistu Polijā, varbūt pat visā Eiropā, un brīnumainā kārtā palicis dzīvs ebreju masu iznīcināšanas grautiņā 2.Pasaules kara laikā. Savukārt režisors Romāns Polaņskis bērnībā ir pārcietis holokausta režīmu Krakovas geto. Brīnumainā kārtā viņam izdevies izglābies no koncentrācijas nometnes, kurā viņa māte gāja bojā. Kad Polaņska rokās nonāca Špīlmana autobiogrāfiskais romāns "Brīnumainā izdzīvošana" (Das wunderbare Uberlenen, 1998.), viņš uzreiz saprata, ka tā ir tēma viņa nākamajai filmai.
Polaņskis filmā uzsvaru nav licis uz ebreju masu iznīcināšanu koncentrācijas nometnēs vai leģendāro, izmisīgo cīņu par izdzīvošanu ebreju nomitināšanas vietā Varšavas geto. Visas kara šausmas un ebreju vajāšana tiek nodota skatītājam ar pianista acīm - no visām slēptuvēm, kur viņš slēpjas. Pianists nav attēlots kā varonis, viņš vienkārši cenšas saglabāt savu dzīvību, lai atkal varētu nodoties iemīļotajai klavierspēlei. Visi pārējie viņa ģimenes locekļi kopā ar tūkstošiem citu ebreju tiek iestumti vagonos, kas aizved tos iznīcībai. Pianistu no šīs masu deportācijas vietas izglābj vācu savervētais ebreju policists. Ar paziņu palīdzību viņam izdodas izbēgt arī no ebreju darba nometnes Varšavas geto, viņa slēptuves mainās no mājas uz māju. Viņam tiek sameklēts dzīvoklis kādā daudzstāvu mājā pat pašā vācu perēkļa vidū - drošības labad. Māja tiek sabombardēta un pianists slēpjas te vienās drupās, te nākamajās. Viņš ceļo kā ēna un pats arī sāk izskatīties kā ēna (Adrians Brodijs filmēšanās laikā zaudēja 14 kg). Vērojot šo izmisīgo cīņu par izdzīvošanu, nevilšus rodas pilnīgi eksistenciālas sajūtas. Kāds vācu kapteinis jau pašās kara beigās atrod pianistu mājā, kur vācieši pirms atkāpšanās iekārtojuši štābu. Kapteinis liek pianistam sēsties pie klavierēm un spēlēt, lai pierādītu, ka viņš nemelo un tiešām ir pianists. Mūzika izglābj Špīlmanu arī šoreiz, jo vācieti, kurš pats, kā izrādās, ir mūziķis, saviļņo pianista klavierspēle…
Vladislavs Špīlmans nodzīvoja Varšavā līdz pat savai nāvei un mira 2000.gadā 88 gadu vecumā.
Losandželosas detektīvs Toms Ludlovs (Keanu Rīvss) ir vienpatis, kas naktīs dodas ielās, lai veiktu šķietami neiespējamas operācijas, pats balansējot uz likuma robežas. Pēc tam, kad viņš kļuvis par sava bijušā pārinieka slepkavības liecinieku, Toms uzsāk izmeklēšanu, lai atklātu kas slēpjas aiz šīs šķietami parastās apšaudes.
Lomās: Keanu Reeves, Forest Whittaker, Jay Mohr, John Corbett, Cedris the Entertainer
Rešisors: David Ayer
Aktiera Pola Volkera pēdējā filmā viņš atveido specaģentu Damienu. Detroitā, kurā vairāki kvartāli tukšu dzīvojamo māju atgādina par aizgājušiem labākiem laikiem, nu saimnieko bīstami noziedznieki.
Nespējot kontrolēt strauji augošo noziedzību, varas iestādes ir norobežojušas šos ķieģeļu savrupnamus, lai aizsargātu mierīgos iedzīvotājus. Šeit izdzīvos tikai raupjākie un stiprākie. Vardarbīgajā sabiedrībā noteikumus diktē narkotiku karalis Tremēns (reperis RZA) , kura ceļi pēc kārtējās laupīšanas krustojas ar slepeno aģentu Damienu (Pols Volkers). Viņiem ir kārtojami seni rēķini, tādēļ robeža starp taisnīgumu un atriebību ir plāna kā asmens.
Par Damiena sabiedroto kļūst Lino, kurš, lai gan iesprostots 13.rajonā, tomēr cenšas dzīvot godīgu dzīvi, līdz drīz izrādās, ka viņiem ir kopīgs ienaidnieks. Tremeins nolaupa Lino draudzeni un tas izraisa emocionālus, adrenalīna pārpilnus notikumus, liekot Lino un Damienam izjust cieņu vienam pret otru . Kļūstot par draugiem vidē, kurā jebkurā brīdī var sagaidīt dunci mugurā, abi drīz vien apjauš, ka gan 13.rajonā, gan ārpus tā sienām, daudz kas ir citādāk nekā šķitis līdz šim.
Filmā vēstīts par korumpētu policistu grupu, kas nokļuvusi mafijas šantāžas tīklā. Iebiedējot un šantažējot reiz paklupušus policistus, ļaundari piespiež viņus pastrādāt noziegumu pēc nozieguma. Plānojot lielu aplaupīšanu, policisti izšķiras novākt vienu no saviem kolēģiem.