Pilngadīga filma, kas stāsta par stāstu, kas izvēršas katrā valsts vidusskolā, - stāsts par bērniem, kas acīmredzami slēpj savu patieso identitāti, pat ja viņi drudžaini turpina savas sirds vēlmes.
"Mans brālis" ir divu nabadzīgu zēnu, Jesajas un Džeimsa, pilsētas stāsts. Džeimss ir attīstības invalīds. Viņu māte L'Tisha nonāk traģiskā situācijā. Mirstot no tuberkulozes, viņa izmisīgi cenšas panākt, lai abi zēni, astoņi un vienpadsmit vienlaikus, tiktu adoptēti. Uzzinot, ka var adoptēt tikai Jesaja. L'Tisha izdara vienīgo izvēli, ko viņa uzskata par spējīgu; izveidojot nesalaužamu mīlestības saikni starp zēniem un cerot, ka šī saikne viņus iegūs dzīves laikā. Viņas lūgšanas tiek atbildētas, kad zēni pārvar neiespējamas iespējas ceļā uz pilngadību, paliekot tikpat tuvu kā vienmēr, kā jaunieši, kas nodarbojas ar dzīves šķēršļiem.
Patiesais priekšpilsētas mājsaimnieces Gertrūdas Baniszewski stāsts, kurš sešdesmitajos gados turēja pusaudžu meiteni aizslēgtu savas Indiānas mājas pagrabā.
Atbrīvojies no drausmīgā uzbrukuma, deviņpadsmit gadu vecais iestājas koledžā kopā ar savu brāli un apņemas to pašu brālību. Kas tur notiek, “brālības” vārdā, brutālā veidā pārbauda viņu un viņa lojalitāti.
Šis ir stāsts par Samantu (Bennett), divdesmit kaut ko Losandželosas skolas skolotāju, kuras dzīvesbiedre ir tās zvaigzne / līdzautore / producente Stepanija Benneta un kuras galvenās lomas ir bijušie mīļotāji. un nenotverama laime.
Keita Bennets māte aizgāja prom pirms gada, un viņš jūtas kā turpinājis savu dzīvi, līdz kādu rītu mātes rotas parādījās Keitas vannas istabas izlietnē. Tās pašas rotas, kurās viņa tika apglabāta. Keita stāsta sievai Karenai par rotaslietām, un tas ir pēdējais salmiņš. Viņa apgalvo, ka viņš ir tāls un ir viņu izslēdzis. Tagad viņš domā, ka redz lietas, kas tur nav, un, ja lietas neuzlabojas, viņa paņems viņu vienīgo dēlu un aizies. Piespiests ultimātam, Keita sevi atver meliorācijas dienā. Keita pa tālruni aizraujas ar populāro radio psihiatru, kurš ved Keitu cauri tam, ko viņš pats neredz. Keita atklāj jaunu cilvēku un jaunu attieksmi. Vairāki cilvēki radio klausās Keitas nožēlojamo stāvokli un veic savas izmaiņas. Vai šim mirušajam viesim viss ir Keitas galvā vai arī viņa tiešām ir māte spoks?
Spēles laika kosmopolītiskā briļļa, kas demonstrēta kaleidoskopiskā montāžā pāri septiņiem lieliem ekrāniem, savieno tā arhetipisko varoņu dzīvi - riska ieguldījumu fondu pārvaldnieki un mākslas pasaules spēlētāji Londonā; fotogrāfs Reikjavīkā; un filipīniešu mājas darbinieks Dubajā - katrs no tiem ir balstīts uz reālu dzīvi, kuru tieši ietekmē tirgus sabrukums.
Nelielas pilsētiņas vīrieši nekurienes malā noslēpumaini pazūd, viens pēc otra, atstājot sievietes un bērnus aiz sevis, lai paši sevi pamestu pamestā un sapņainā pasaulē.