Šis ir stāsts par Samantu (Bennett), divdesmit kaut ko Losandželosas skolas skolotāju, kuras dzīvesbiedre ir tās zvaigzne / līdzautore / producente Stepanija Benneta un kuras galvenās lomas ir bijušie mīļotāji. un nenotverama laime.
Keita Bennets māte aizgāja prom pirms gada, un viņš jūtas kā turpinājis savu dzīvi, līdz kādu rītu mātes rotas parādījās Keitas vannas istabas izlietnē. Tās pašas rotas, kurās viņa tika apglabāta. Keita stāsta sievai Karenai par rotaslietām, un tas ir pēdējais salmiņš. Viņa apgalvo, ka viņš ir tāls un ir viņu izslēdzis. Tagad viņš domā, ka redz lietas, kas tur nav, un, ja lietas neuzlabojas, viņa paņems viņu vienīgo dēlu un aizies. Piespiests ultimātam, Keita sevi atver meliorācijas dienā. Keita pa tālruni aizraujas ar populāro radio psihiatru, kurš ved Keitu cauri tam, ko viņš pats neredz. Keita atklāj jaunu cilvēku un jaunu attieksmi. Vairāki cilvēki radio klausās Keitas nožēlojamo stāvokli un veic savas izmaiņas. Vai šim mirušajam viesim viss ir Keitas galvā vai arī viņa tiešām ir māte spoks?
Spēles laika kosmopolītiskā briļļa, kas demonstrēta kaleidoskopiskā montāžā pāri septiņiem lieliem ekrāniem, savieno tā arhetipisko varoņu dzīvi - riska ieguldījumu fondu pārvaldnieki un mākslas pasaules spēlētāji Londonā; fotogrāfs Reikjavīkā; un filipīniešu mājas darbinieks Dubajā - katrs no tiem ir balstīts uz reālu dzīvi, kuru tieši ietekmē tirgus sabrukums.
Nelielas pilsētiņas vīrieši nekurienes malā noslēpumaini pazūd, viens pēc otra, atstājot sievietes un bērnus aiz sevis, lai paši sevi pamestu pamestā un sapņainā pasaulē.
Kad vientuļš piepilsētas vīrietis, kurš kļuvis par geju porno producentu, atklāj karstu, ienesīgu jaunu zvaigzni, viņš nonāk pretinieku pornogrāfu mērķī, kuri apstāsies pie tā, lai nozagtu viņa naudas veidotāju.
Apmācīta, vardarbīga cilvēka dzīve ir postošs mēģinājums pastāvēt ārpus sociālās kārtības. Pēc kārtas atņemts vecākiem un mājām, un ar dažām citām saitēm viņš nokāpj alas iemītnieka līmenī un dziļāk nonāk noziedzībā un degradācijā.