Izmisīgi tiecoties atrast savu pazudušo meitu, vīrietis izseko viņas pēdējo zināmo atrašanās vietu nelielā tuksneša pilsētiņā, lai atklātu, ka dziļi finansētas apsardzes firmas vadītājs un viņa ļaunā jaunākā māsa sargā ģimenes noslēpumu, kas, iespējams, varētu izjaukt no sliedēm miljarda dolāru ūdens darījumu. starp viņa priekšnieku un ASV valdību.
Kad miljardiera patriarha izlutinātais dēls un jaunākā sieva plāno viņu noslepkavot, viņi izveido psihoseksuālu saikni ar savu nežēlīgi skaisto slepkavu, nogalinot un nogalinot (un nogalinot), tiecoties pēc bagātības un atzinības.
Cenšoties atriebties, likuma pārkāpējs Nats Lovs apvienojas ar savu bandu, lai notriektu ienaidnieku Rufusu Baku, nežēlīgo noziedzības priekšnieku, kurš tikko tika izraidīts no cietuma.
Katram bērnam ir jābūt savam draugam. Par tādu var kļūt lielisks robots, kurš prot kustēties, runāt un, kuram ir pieslēgums internetam. Šādi roboti ir visiem skolniekiem, bet tikai ne kautrīgajam Bārnijam. Visu izmaina dzimšanas diena, kad viņš saņem ilgi gaidīto dāvanu, taču robots Rons izrādās brāķēts un viņa jaunais īpašnieks nolemj pašrocīgi iemācīt robotam visu, ko zina un prot pats.
Berlīne, Prenclauerbergas rajons. Daniels ir filmu zvaigzne, kas pieradusi pie panākumiem. Viņa bēniņu dzīvoklis ir stilīgs, tāpat arī viņa sieva, un aukle kontrolē bērnus. Viss ir tip-top, bilingvāls un gatavs viņam doties uz noklausīšanos Londonā, kur slaveno vācu-spāņu aktieri gaida loma amerikāņu supervaroņu filmā. Ienācis vietējā bārā uz stūra, viņš atrod Bruno tur sēžam. Kā jau minūti atklājas, Bruno šo brīdi gaidīja jau ilgu laiku. Un tā šis mūžīgi neievērotais cilvēks – viens no atkalapvienošanās zaudētājiem un kādreizējās Austrumberlīnes ģentrifikācijas upuris – atriebjas. Ar Danielu kā savu mērķi...
“Kā es varu nejusties kā neveiksminiece?” sevi ar Ingmaru Bergmanu salīdzina Krisa. Viņas kinokarjera ir tikai pašā sākumā, un viņa nespēj saprast zviedru režisora piecas laulības un deviņus bērnus. Turpretī vīrs Tonijs kļuvis par ieredzētu ārthausa režisoru, bet, viņaprāt, “Septītais zīmogs” (1957) ir pārvērtēts. Ierodoties Baltijas jūras ieskautajā Fores salā, uz kuras Bergmans dzīvojis un uzņēmis filmas, abi ķeras klāt jauno scenāriju tapināšanai. Piepeši sala ar nekaitīgajām medūzām, krastos izslietajiem kaļķakmens bluķiem jeb rauki, aitām un tūristu autobusu piedāvā jaunu scenāriju. Šķiet, Bergmans ir līdzautors: mīklaini kā spogulī.
Kopš Mārgaretas sešu gadu vecuma viņu ir vajājusi atmiņa, ka viņa bija vērojusi, kā viņas māsa noslīkst sprādzienbīstamā cīņā starp viņas vecākiem. Būdama jauna sieviete, viņa slīd tālāk savā sagrozītajā iekšējā dzīvē, galu galā nonākot uz pašnāvības sliekšņa. Episkā ceļojumā pa savas iztēles dūmakainākajiem un baisākajiem gaiteņiem viņa mēģina izdzīt dēmonus, kas viņu spiež arvien tuvāk un tuvāk malai.
Jūlijs ir augstākās klases zēns Limā 1940. gados. Viņš dzīvo pilī kopā ar savu aristokrātisko ģimeni un plašajiem kalpiem. Gadiem ejot, Jūlijs pamazām zaudēs savu nevainību, atklājot un nekad nesaprotot pieaugušo pasauli, kas ir pilna ar nevienlīdzību un netaisnību.
Džesija, harizmātiskais, bet veiksmes trubadūrs, nonāk eksistenciālā krustcelēs, jo neparedzētas atkalredzēšanās laikā ar Karlu, veco liesmu, viņu piemeklē sliktas izvēles.
Izbaudiet ikoniskās rokgrupas mantojumu pirmajā lielajā dokumentālajā filmā, kas pastāsta viņu stāstu. Šī kaleidoskopiskā mutvārdu vēsture, ko režisējis laikmeta avangarda garā Tods Heinss, apvieno ekskluzīvas intervijas ar žilbinošiem arhīva kadriem.
Likumsargi Ādams Mičels, Neitans Heiss un viņu partneri ar pārliecību un koncentrēšanos pretojas ļaunākajam, ko ielas var piedāvāt. Tomēr dienas beigās viņi saskaras ar izaicinājumu, kuru neviens no viņiem nav īsti gatavs risināt: tēva statuss. Viņi zina, ka Dievs vēlas pievērst tēvu sirdis viņu bērniem, taču viņu bērni sāk attālināties no viņiem arvien tālāk. Kad mājās notiek traģēdija, šie vīrieši cīnās ar savām cerībām, bailēm, ticību un tēvu. Vai jaunatklāta steidzamība var palīdzēt šiem tētiem tuvoties Dievam... un saviem bērniem?