Reiz nabaga kokgriezējs ar sievu dzīvoja lielā mežā. Aukstums, bads, nabadzība un karš, kas plosījās visapkārt, nozīmēja, ka viņu dzīve bija ļoti smaga. Kādu dienu malkas cirtēja sieva izglābj mazuli. Meitenīte, kas izmesta no viena no daudzajiem vilcieniem, kas nepārtraukti brauc cauri mežam. Šis mazulis, šī "dārgākā no kravām", pārveidos nabaga malkas cirtēja sievas un viņas vīra dzīvi, kā arī tos, kuru ceļi krustosies bērns, tostarp vīrieti, kurš viņu izmeta no vilciena. Un daži mēģinās viņu aizsargāt neatkarīgi no tā, cik maksā. Viņu stāsts atklās ļaunāko un labāko cilvēku sirdīs.
Veiksmīgs orķestra diriģents, kuram diagnosticēta leikēmija, uzzina, ka ir adoptēts, un viņa jaunākais brālis ir ciema maršēšanas grupā. Diriģents nolemj palīdzēt viņiem uzvarēt reģionālajā konkursā.
Kad viņu tēvs nomirst, ambiciozais policists Gijoms piedāvā pārvaldīt boulinga zāli, ko viņš mantojis savam atstumtajam pusbrālim Armandam. Mantojums tiek nolādēts, un abi vīrieši nonāk vardarbības pasaulē.
Pāreja no bērnības pieaugušo pasaulē ir ārkārtīgi grūts un delikāts laiks cilvēka dzīvē. Katrs ir to pieredzējis: kāds negribot nodevis draugus, kuriem reiz zvērējis mūžīgu draudzību, kādam citi nodarījuši pārestību. Lūkasa Donta jaunajā filmā (viņa iepriekšējā filma bija "Meitene", 2018) atspoguļots šis trauslais dzīves posms, pat visgrūtākos mirkļus darot gaišuma un labestības pilnus. Ar Kannu kinofestivāla Grand Prix apbalvotās filmas galvenos varoņus – trīspadsmitgadīgos Leo un Remī – vieno īpaša saikne. Viņi bezrūpīgi bauda vasaras dienas un viens otra sabiedrību. Zēnu eņģeliskās sejas ir renesanses gleznotāju otas cienīgas, un apkārtējie dāliju lauki gremdē skatītājus bērnības skaistuma pasaulē kā impresionista Renuāra ziedu jūrā. Kad zēni sāk iet vidusskolā, viņu draudzība tiek apdraudēta...
Ar sociofēra Delphine spoku, kurš izdarīja pašnāvību vairākus mēnešus iepriekš un joprojām karājās virs vietas, Komēdijas-Francijas galvaspilsētā notiek neizskaidrojamas slepkavību sērijas. Domont un viņa līdzgaitnieks Strozzi veic izmeklēšanu šajā slavenajā iestādē, kur varas spēles un sāncensības ir norma.
Filmas varone Fransuā Barnjē ir māte. Kādu dienu viņa kaut ko nozaga. Viņa bija šausmās, bet ne vairāk kā parasti. Viņa nebija parādos. Viņa vienmēr bija atteikusies no pārmērīga parāda un labdarības organizāciju pasliktināšanās, cenšoties dzīvot saskaņā ar sabiedrības un likuma noteikumiem. Mēs sekojam viņas ceļam cauri tiesu iestādei. Šeit saduras divas taisnīguma un likuma idejas.