Seklā, bagātā un sociāli veiksmīgā Šere ir savas Beverlihilzas vidusskolas augšgalā. Redzot sevi kā sērkociņu veidotāju, Šērs vispirms pierunā divus skolotājus satikties savā starpā. Veiksmes iedvesmota, viņa nolemj bezcerīgi jaunajam studentam Tai padarīt pārvērtību. Kad Tai kļūst populārāka nekā viņa, Šere saprot, ka viņas noraidošajai bijušajai brāļa brālei bija taisnība par to, cik viņa bija maldināta, un viņa dēļ viņu pakļauj.
Kad Gabriēla un Emīlija satiekas nejauši, viņš piedāvā viņai nobraukt, un viņi vakaru pavada, runājot, smieties un slavenīgi satiekoties. Nakts beigās Emīlija atsakās no Gabriela piedāvājuma "skūpsts bez sekām". Emīlija viņu brīdina, ka skūpstam varētu būt negaidītas sekas, un stāsta viņam atmiņu atmiņā parādītu stāstu par to, ka nav iespējams izdabāt savām vēlmēm, neietekmējot kāda cita dzīvi.
Flighty Emily "Jacks" Jackson strādā britu izdevuma Vogue žurnālā. Tā vietā, lai uzturētu attiecības, Džekss regulāri sadarbojas ar savu uzticīgo bijušo draugu Džeimsu Vārdstonu un dzīvo kopā ar geju scenāristu Pīteru Simonu. Kad Džeks satiekas argentīniešu fotogrāfa palīgu Paolo Sarmiento, viņa pieņem, ka viņš ir gejs, un mēģina viņu savest kopā ar Pīteru, neapzinoties, ka Paolo ir taisns un viņā iemīlējies.
Nedzīvā mantiniece Penelope Vilherna ir nolādēta, un vienīgā izeja ir iemīlēties kādā piemērotā krājumā. Bet kā viņa var atrast savu dvēseles palīgu, kad viņa tiek atdalīta ģimenes īpašumā tikai ar vecākiem, lai uzturētu savu uzņēmumu. Šī netradicionālā pasaka par meiteni, kura piesaka konvenciju, lai izveidotu savas laimīgās beigas.
Neskatoties uz to, ka viņi ir labi pieauguši, brāļi Doug un Steve Butabi joprojām dzīvo mājās un strādā puķu veikalā, kas pieder viņu tēvam. Tie pastāv tikai tāpēc, lai diskotēkās spētu stāties pretī sievietēm, lai arī viņi parasti ir neveiksmīgi, līdz iespēja, ka ieskrējiens ar Ričardu Grieco, viņus ieskauj Roksberijas klubā. Kļūdas dēļ augstiem skrituļslidotājiem viņi satiek savas sapņu sievietes Vivica un Cambi un nolemj atvērt savu klubu.
Jaunā, apburošā un bagātā Emma Vudhausa ir pārliecināta, ka nemūžam neizies pie vīra, un pati būs savas dzīves noteicēja. Taču viņai ļoti tīk savest kopā citus. Tas nav tik viegli, kā Emma iecerējusi, un sagādā viņai ne mazums pārpratumu. Aizrāvusies ar citu romantiskās dzīves sakārtošanu, viņa nepamana, ka viņas mīlestība jau ilgu laiku ir bijusi tepat, viņas acu priekšā.
Džeinas Ostinas slavenā romāna “Emma” ekranizējums ir aizraujošs, humorpilns un romantisks ieskats angļu augstākās sabiedrības aprindu dzīvē 18.gs. beigās, kurā savijas tā laika šarms un elegance ar filmas autoru mūsdienīgo skatījumu.
Filma stāsta par Sāru Nolanu, nesen izšķīrušos jaunu sievieti. Viņas ģimene ir entuziasma pilna atrast Sārai jaunu romantisku aizraušanos, tomēr ģimenes locekļi nereti pārcenšas. Sāra vienu pēc otra pārdzīvo neveiksmīgus pirmos randiņu un drīz saprot, ka vislabāk uzticēties pašai saviem instinktiem un nojautai. Un pats galvenais - nekad neatmest cerību atrast sapņu vīrieti.
Lomās: Diane Lane, Elizabeth Perkins, Alli Hillis, John Cusack, Christopher Plummer, Stockard Channing, Dermot Mulroney, Julie Gonzalo
Šķiršanās procesa laikā Vils nonāk savas 10 gadus vecās meitas jautājumu krustugunīs par laiku pirms viņš bija precējies. Maija vēlas zināt, kā viņas vecāki iepazinās un iemīlējās.
Vila stāsts sākas 1992.gadā, kad viņš - jauns ideālists ierodas Ņujorkā, lai strādātu pie Bila Klintona priekšvēlēšanu kampaņas, pamazām iepazīst politikas "virtuvi" un piedzīvo romantiskas attiecības ar trim visai atšķirīga rakstura sievietēm, kurām Vils savā stāstā izmaina vārdus. Maijai nākas minēt, kuru no trim sievietēm viņas tēvs beigu beigās apprecēja? Vai viņas māte ir Vila koledžas gadu draudzene vārdā Emīlija? Varbūt viņa sena draudzene un uzticības persona Eiprila? Vai tomēr gaisīgā, bet ambiciozā žurnāliste Sammera? Maija cenšas salikt kopā tēva romantisko attiecību puzli. Savukārt Vils saprot, ka stāsts ar laimīgām beigām vēl ir iespējams.
Lomās: Ryan Reynolds, Isla Fisher, Derek Luke, Abigail Breslin, Elizabeth Banks, Rachel Weisz
Režisors: Adam Brooks