Kāda jauna zvaigzne Guillaume Canet stāsta, ka viņš vairs nav Rock'n 'Roll un vairs nevar pārdot filmas. Pēc tam viņš mēģina pierādīt, ka viņa ir kļūdījusies, un saņem palīdzību no savas draudzenes Marionas Cotillard.
1977. gadā, kad sekss bija drošs, prieks bija bizness, un bizness plaukst, ideālistiskais porno producents Džeks Horners cenšas paaugstināt savu amatu līdz mākslas formai. Horners atklāj Ediju Adamsu, karstu, jaunu talantu, kurš strādā par autobusu zēnu naktsklubā, un sveic viņu plašajā filmu veidotāju ģimenē, misfitos un pakaramajos, kuri vienmēr atrodas apkārt. Adamsa pieaugums no neviena uz slavenību pieaugušo izklaidētāju ir meteorisks, un drīz vien šķiet, ka visa pasaule zina savu porno alter ego, "Dirk Diggler". Tagad, kad diskotēka un narkotikas ir modē, mode ir mainīgā tempā un, šķiet, ballīte nekad neapstājas, Adamsa sapņi par seksa pārvēršanu stādījumos drīz sastapsies ar auksto, smago realitāti.
Ikonu rakstnieks, režisors, aktieris, komiķis un mūziķis Vudijs Allens ļāva viņa dzīvi un radošo procesu pirmo reizi dokumentēt uz kameras. Izmantojot šo nepieredzēto piekļuvi Emmy balvai, Oskaram nominētais režisors Roberts B. Veide pusotra gada laikā sekoja bēdīgi slavenā privātā kino leģendai, lai izveidotu galīgo filmas biogrāfiju. Filmas "Vudijs Allens: dokumentālā filma" hronika ir Allena karjera - no pusaudžu rakstnieka līdz Sida Cēzara TV rakstu darbiniekam, no stāvoša komiķa līdz godalgotajam rakstniekam-režisoram, kura vidēji ir viena filma gadā vairāk nekā 40 gadus. Izpētot Allena rakstīšanas paradumus, atveidošanu, režiju un attiecības ar viņa aktieriem no pirmās puses, jaunas intervijas ar A-ministriem, rakstīšanas partneriem, ģimeni un draugiem sniedz ieskatu un aizkustinājumu parasti neizsakāmā filmas veidotājam.
Būdams radošo spēku pilnbriedā, padomju kinorežisors Sergejs Eizenšteins 1931. gadā dodas uz Meksiku, lai uzņemtu filmu "Lai dzīvo Meksika". Eizenšteins ierodas Gvanahvato, tikko saņēmis Holivudas atraidījumu un izjuzdams arvien lielāku spiedienu atgriezties staļiniskajā Krievijā. Gida Palomino Kanjedo vadībā viņš piesardzīgi atklāj saiknes starp Erotu un Tanatu, seksu un nāvi, un labprāt atveido tās kino, taču nevēlas ciest reālajā dzīvē.
Šajā filmā Pīters Grīnevejs pēta radoša ģēnija prātu, kas sastopas ar alkām un bailēm no mīlestības, seksa un nāves. Desmit kaislīgas dienas, kas neatgriezeniski pārvērš vienu no pasaules kino dižgariem un ietekmē viņa turpmāko darbu.