ikdienas dzīve

M*A*S*H | ASV
Žanrs
IMDB
7.5 (65253 balsu)
Budžets
3,500,000.00$
Korejas kara lauka slimnīcas personāls izmanto humoru un augstas jinks, lai saglabātu savu prātu, saskaroties ar kara šausmām.

Evan Almighty | ASV
Žanrs
IMDB
5.4 (5.4 balsu)
Budžets
175,000,000.00$
Evans Baksters, kuru Visvarenais Brūss piespieda televīzijas ziņu tiešā ētera laikā gvelzt visādas aplamības, ir pametis savu darbu un veiksmīgi kļuvis par kongresmeni. Taču kādu dienu viņu negaidīti apmeklē Dievs, atklājot visas tās briesmas, kuras tuvākajā nākotnē gaida planētas iedzīvotājus. Evans saņem neparastu uzdevumu - uzbūvēt šķirstu labākajās Noasa tradīcijās. Lomās: Steve Carell, Morgan Freeman, Lauren Graham, John Goodman, Wanda Sykes, John Michael Higgins, Jonah Hill, Jimmy Bennett, Graham Phillips, Johnny Simmons, Meagen Fay Režisors: Tom Shadyac

Boyhood | ASV
Žanrs
Budžets
4,000,000.00$
ASV Kinoakadēmijas balva "Oscar"! Labākā otrā plāna aktrise - Julianne Moore. 3 Zelta Globusa balvas! Labākā filma drāmas žanrā. Labākais režisors - Ričards Linkleiters. Labākā otrā plāna aktrise - Patrīcija Ārkete. 3 BAFTA balvas! Labākā filma. Labākais režisors. Labākā otrā plāna aktrise. Režisora Ričarda Linkleitera "Puikas gadi" ir unikāls projekts – filma ar vieniem un tiem pašiem aktieriem tika veidota 12 gadus. Filmas sākumā tās galvenais varonis Meisons ir 6 gadus vecs, un filma seko līdzi tam, kas notiek viņa puikas gados - pārcelšanās uz jaunu skolu, pirmā iemīlēšanās, pirmā vilšanās. "Puikas gadi" – tā ir emociju gamma, ko piedzīvo ikviens, kļūstot par pieaugušu cilvēku. Režisors Ričards Linkleiters veidojis filmas "Before Sunrise", "Before Sunset", "Before Midnight".

Pasts | Latvija
Žanrs
IMDB
6.3 (6 balsu)
Rīts sākas ar pastu – tā ir pierasts jau gandrīz mūžību. Filma ieskatās pierastās lietās, pierastās kustībās, pierastā dzīvē – pastnieka ikdienas rutīnā, kas tomēr nozīmē ļoti daudz tiem, kas gaida un saņem avīzes un vēstules. 90. gados Latvijas dokumentālā kino pamatstraume nodarbojas ar aktuāliem politiskās atmodas un nacionālās vēstures jautājumiem, un uz šī fona Lailas Pakalniņas filmas rada pilnīgi atšķirīgu kosmosu. Filma Pasts kopā ar iepriekšējām īsfilmām Veļa (1991) un Prāmis (1994) veido noslēgtu triloģiju, apliecinot Lailas Pakalniņas radošā rokraksta nu jau izkopto stilistiku – īsts kino, vārdiem neizstāstāma vizualitāte. Apliecinājums tam – 1996. gadā šīm filmām piešķirtā pasaules kinokritiķu asociācijas FIPRESCI balva Kannu starptautiskajā kinofestivālā.