Kopš mīklainās Džuljetas Vebas dzīves sākšanās Pjērs Perdrikss izbauda apburto, kaut nemierīgo eksistenci. svešinieks, kurš piezemējies savas ģimenes unikālajā pasaulē kā meteorīts, un kurš tikai ar viņas klātbūtni piespiedīs šo saspringto mikrokosmu izprast viņu robežas un beidzot sākt pilnvērtīgi dzīvot savu dzīvi.
Lai iegūtu karalisku atbalstu nepieciešamajam kanalizācijas projektam, nabaga franču kungam ir jāiemācās spēlēt smalkās asprātības spēles Versaļas tiesā.
Izgatavots no četrām īsām pasakām, kuras savieno Vima Vendersa filmētais sižets. Notiek Ferrā, Portofīno, Aiksē un Provansā. Parīzē katrs stāsts, kura pamatā vienmēr ir sieviete, aicina uz iekšēju ceļojumu, kā Antonioni saka "pret patieso šīs absolūtās un noslēpumainās realitātes tēlu, kuru neviens nepieņems" kādreiz redzēt ".
Diktore Madame Jouve stāsta par Bernarda un Mathilde traģēdiju. Bernards laimīgi dzīvoja kopā ar sievu Arleti un dēlu Tomasu. Kādu dienu pāris, Philippe un Mathilde Bauchard, pārceļas uz nākamo māju. Šī ir nejauša Bernarda un Mathilde atkalapvienošanās, kurai pirms gadiem bija kaislīga mīlas dēka. Attiecības atjaunojas ... Bēdīgs cilvēka jūtu pētījums.
Gaišas dienas priekšā? Karolīna beidzot ir pensijā. Viņas priekšā ir jauna dzīve: laiks rūpēties par bērniem, vīru un, pats galvenais, par sevi. Tomēr viņa drīz saprot, ka šī jaunā brīvība ir sinonīms garlaicībai un dīkdienībai. Īpaši tad, kad viņa kā dzimšanas dienas dāvanu saņem dalību savas apkārtnes vecāko klubā… Sākumā nelabprāt, viņa tomēr nolemj ienirt. Savādi, ka viņa tur satiekas ar lieliskiem cilvēkiem, sākot ar jauno datorzinātņu skolotāju, kura nebūt nav nejūtīga pret viņas valdzinājumiem. Karolīna pamazām atkal pārņem kontroli pār savu dzīvi un dzīvo otru jaunību: uzņem jaunu mīļāko, dzīvo jaunu pieredzi, pārkāpj noteikumus, nedara to, kas no viņas tiek gaidīts… Kurš teica, ka pensionēšanās ir beigu sākums, nevis jauns sākums?
Franču filmu ikonas Žerārs Depardjē un Fanijs Ardants šajā romantiskajā komēdijā zvaigznītes par Parīzes pāri piecdesmitajos gados, kuriem ir ērta dzīve, skaistas mājas, grezns lauku klubs un pusmūža krīze. Pēc sapņu brīvdienām Izraēlā, kur Alains (Depardieu) pēta savas ebreju saknes, Gisèle (Ardant) uzstāj, ka viņi maina savu dzīvi un pārceļas uz Telavivu. Kamēr Gisèle, ebreju pārveidotājs, viņas jaunā dzīve iedvesmo; Alains cīnās, lai aptvertu ebreju valodu, ebreju tradīcijas un jaunu apgraizīšanu. Vai Alains un Gisēle uzzinās, vai Shalom pārstāv Hello vai Goodbye?
Prof. Henri Laborit izmanto trīs cilvēku dzīves stāstus, lai apspriestu biheiviorisma teorijas par izdzīvošanu, cīņu, atlīdzību un sodu, kā arī satraukumu. Renē ir tekstilrūpniecības tehniskais vadītājs, un viņam jāsaskaras ar satraukumu, ko izraisa korporatīvās samazināšanas. Janīna ir pašizglītota aktrise / stiliste, kura uzzina, ka mirst viņas mīļāko sieva, un viņam jāizlemj ļaut viņiem atkal apvienoties. Žans ir diskutabls karjeru kāpjošs rakstnieks / politiķis dzīves krustcelēs.
Muzikālās viesistabas farss, kas tika uzstādīts Parīzē 1925. gada oktobrī. Pusmūžā Gilberte flirtē ar vīriešiem, bet mīl savu vīru Georgesu, vēloties, lai viņš būtu demonstratīvāks. Viņš ved sarunas par vienošanos ar amerikāni Ēriku Thomsonu, kurš izrādās Gilberte pirmais vīrs no anulētās un slepenās štata laulības. Kopā ar māsu Arleti Gilberte lūdz Ēriku nestāstīt Žoržam par laulībām. Tikmēr jaunais mākslinieks Čārlijs vajā Gilbertu, kamēr Arlette mēģina viņu sadraudzēt ar jauno Huguette, kurš viņu mīl. Vai Ēriks spēlēs kopā vai mēģinās atgūt Gilbertei simpātijas? Vai Gilberte var spēlēt viens pret otru? Un kam izdosies noskūpstīt kuru uz lūpām?
Kamille bija tikai sešpadsmit un vēl mācījās vidusskolā, kad viņa iemīlēja Ēriku, vēl vienu studentu. Viņi vēlāk apprecējās un bērnu, un kādu laiku bija laimīgi. Bet tagad ir pagājuši divdesmit pieci gadi, un Ēriks viņu pamet jaunākas sievietes vietā. Rūgtā un izmisušā Kamille Jaungada vakara ballītē dzer tik daudz dzēriena, ka nonāk kristāliskajā komā un nonāk sevī ... izdzīta savā pagātnē! Kamilei atkal ir sešpadsmit, kad viņa mostas šorīt, viņas vecāki vairs nav miruši, un viņai jāiet uz skolu, kur viņa tiksies ar skolas biedriem un, protams, Ēriku. Vai viņa atkal kritīs par viņu un ... būs nožēlojama pēc divdesmit pieciem gadiem? Vai arī viņa izvairīsies no viņa, kā rezultātā viņai nekad nebūs mīļotās meitas? Kurš kādreiz teica, ka ceļot laiks bija jautri?