Lielbritānijas koledžas profesora Džordža Falconera dzīve rit nesenā un pēkšņā sava ilggadējā partnera zaudējuma dēļ. Šis traumatiskais notikums liek Džordžam izaicināt viņa paša gribu dzīvot, kad viņš meklē sava tuvās meitenes drauga Čārlija konsoli, kurš cīnās ar pašas jautājumiem par dzīvi.
Jauns narkotiku tirgotājs vēro, kā viņa brālēna slepkavības dēļ tiek demontēta viņa dzīves ritēšana, kuras laikā viņa labākais draugs tiek arestēts par noziegumu.
Psihotisks vīrietis atklāj uguni ēdnīcā, pirms nonāvēšanas noslepkavo daudzus cilvēkus. Pēc šī šausminošā notikuma izdzīvojušie cīnās dažādos veidos: ārsts šaubās par saviem instinktiem un nolemj izmantot eksperimentālu medicīnisku procedūru savai sievai, bet azartspēlētājs uzskata, ka viņš atrodas laimīgā švīkā. Viesmīle sāk nodarboties ar pārdomātu seksu, un jauna meitene, kuras tēvs ir mirušo vidū, iegūst negaidītu slavu.
Filma notiek trīs dienu laikā pirms Lenona slepkavības, un tā paredzēta Čepmena psihes izpētei, nepievēršot būtisku nozīmi slepkavībai. Virsraksts "27. nodaļa" liek domāt par JD Salingera romāna "Ķērējs rudzos" turpinājumu, kuram ir 26 nodaļas un kuru Čapmens nesa, kad nošāva Lenonu. Čepmens bija apsēsts ar grāmatu, līdz vietai
Masačūsetsā, 1892. gadā. Neprecēta 32 gadus veca sieviete un sociāli atstumta sieviete Lizija dzīvo klaustrofobiski sava tēva aukstā un valdonīgā valdībā. Kad jaunā kalpone Bridžeta Sullivana nāk strādāt ģimenes labā, Lizija atrod simpātisku, laipnu garu, un slepena tuvība drīz uzplaukst nelabajā plānā.
Aivans ir veikls zaglis, kas zog mākslas priekšmetus no bagātnieku mājām Losandželosā. Lai gan rūpals iet no rokas, viņš tomēr ir nolēmis mest mieru. Kādudien viņš satiek Alīsi – jauniņu aktrisi, kas iestigusi pamatīgos parādos. Abi nolemj apvienot spēkus, lai tiktu pie lielā ķēriena, kas viņiem ļautu atrisināt visas problēmas.
“ARBITRĀŽA”, rakstnieka Nikolasa Džarecki debija kinorežijā, ir aizraujoša spriedzes filma par mīlestību, lojalitāti un finanšu pasaules eliti. Pirmo reizi satiekot Ņujorkas magnātu Robertu Milleru (Ričards Gīrs) viņa sešdesmitās dzimšanas dienas vakarā, Millers šķiet īsts amerikāņu biznesa un ģimenes dzīves panākumu iemiesojums. Tomēr greznā savrupnama sienās viņš izmisīgi lauza galvu, kā savu tirdzniecības impēriju pārdot ietekmīgai bankai, pirms tiek atklāti viņa krāpniecības apmēri. No uzticamās sievas Elenas (Sūzena Sarandona) un brīnišķīgās meitas Brūkas (Brita Mārlinga) tiek slēpta ne tikai situācija uzņēmumā, bet arī Millera mīlas sakars ar franču mākslas kuratori Džūliju Kotu (Letīcija Kasta). Brīdī, kad finanšu grūtības teju šķiet atrisinātas, negaidīta kļūda liek Milleram manipulēt ar ģimeni, uzņēmējdarbību un noziedzību. Viņam palīdz kāds cilvēks no pagātnes - Džimijs Grants (Neits Pārkers), taču Ņujorkas Policijas departamenta izmeklētājam Maiklam Braieram (Tims Rots) rodas aizdomas par Millera darbībām. Apstākļu spiests, Millers ir gatavs pārvērtēt pat savas morālās divkosības robežas. Vai viņam izdosies atrast izeju, pirms viss nāk gaismā?
Sjūzenai pieder mākslas galerija Losandželosā, viņas sabiedriskā dzīve ir krāšņa, taču laulība – vientulīga un nepiepildīta. Kādu dienu viņa saņem sūtījumu – tas ir romāna “Nakts dzīvnieki” manuskripts, ko sarakstījis viņas bijušais vīrs Edvards, kuru viņa nav satikusi jau gadiem ilgi. Pavadvēstulē viņš aicina izlasīt romānu un satikties, kamēr viņš ir pilsētā. Vēlu naktī viņa sāk lasīt. Romāns ir veltīts viņai…
…tas ir nežēlīgs un postošs. Kā viņas nodarījums Edvardam.
Režisora un modes dizainera Toma Forda jaunā kinolente saņēmusi Venēcijas starptautiskā kinofestivāla Lielo žūrijas balvu - Sudraba lauvu!