Pēc tam, kad Regīna Lamperta krīt uz bravūrīgo Pēteri Džošua slēpošanas brīvdienās Francijas Alpos, viņa, atgriežoties Parīzē, atklāj, ka viņas vīrs ir noslepkavots. Drīz viņa un Pīters dzenas pakaļ trim no sava vēlā vīra Otrā pasaules kara kremliem Teksam, Scobijam un Gideonam, kuriem pēc ceturtdaļmiljona dolāru četrinieks nozaga, atrodoties aiz ienaidnieka līnijas. Bet kāpēc Pēteris turpina mainīt savu vārdu?
Klarks Kelloggs ir jauns vīrietis, kurš pirmo gadu uzsāk kino skolā Ņujorkā. Pēc neilga laika ķeksis nozog visas savas mantas, Klarks satiek Karmīnu "Džimiju Toucan" Sabatini, "importētāju", kurš pārsteidzoši atgādina noteiktu kino krusttēvu. Kad Sabatini izsaka Klarkam piedāvājumu, no kura viņš nevar atteikties, viņš nonāk saķēries kaperā, kurā iesaistītas apdraudētās sugas, un izsmalcinātām pusdienām.
“Lidmašīna!” - slimnīcas ziepju operu stila šmaukšana: izcili jaunais praktikants nevar noturēt acis; ārsts atdala galveno medmāsu, lai iegūtu atslēgu narkotiku kabinetā; tur ir mafiozo vīrietis, kurš ir maskēts kā sieviete - citiem vārdiem sakot, visas parastās sastāvdaļas ir pareizi un pareizi, lai arī šajā gadījumā smiekli ir tīši.
Izabella (Imodžīna Pūtsa) šķiet pievilcīga savādiem pielūdzējiem un vēlētos būt iedvesmas mūza, taču ir spiesta strādāt par meiteni pēc izsaukuma. Viņa sapņo kļūt par aktrisi, un kādudien viņai tas gandrīz izdodas. Par viņas klientu kļūst dīvainis – Brodvejas režisors Alberts (Ouens Vilsons). Viņam patīk mainīt sieviešu likteņus, viņš piedāvā krietnu summu, lai viņas atteiktos no līdzšinējās dzīves un tiektos pēc sava sapņa.