No izpilddirektora Zaha Brafa un režisora Džeremija Sneāda filma "Video spēles: filma" ir episka spēlfilma, kas hronizē videospēļu meteorisko pieaugumu no nerd nišas līdz vairāku miljardu dolāru industrijai. Stāstīja Seans Astins un tajā bija iekļautas padziļinātas intervijas ar krusttēviem, kuri to visu sāka, spēles dizaina ikonas un geiku guru, kas mūs ved nākotnē, “Video spēles: filma” ir Atari spēļu svinības. uz Xbox un paver acis uz priekšu, kas vēl priekšā.
Izmanto pārsteidzošus vizuālus materiālus, lai pastāstītu krustojošos stāstus par Džordžu Maljoriju, kurš ir pirmais cilvēks, kurš mēģināja sasniegt Everesta kalna virsotni, un Konrādu Ankeru, alpīnistu, kurš 75 gadus vēlāk atrod Malorija iesaldētās atliekas.
PBS vadošā zinātnes sērija palīdz visu vecumu skatītājiem izpētīt zinātni aiz virsrakstiem. Paralēli tam NOVA dezinficē zinātni un tehnoloģijas un izceļ cilvēkus, kas iesaistīti zinātniskajās darbībās.
Izmeklēšanas komiteja 2017. gada pavasarī veica pirmās kratīšanas krimināllietā, kuras visi tagad pazīst kā “Serebreņņikova lietu”, “Septītās studijas lietu” vai “Platformas lietu”. Seši cilvēki, starp kuriem ir pasaulslavenais režisors, tiek apsūdzēti par to, ka viņi ir nozaguši vairāk nekā simts miljonus rubļu, kas atvēlēti izrāžu iestudēšanai no valsts. Un par to viņi var nokļūt cietumā uz 10 gadiem. Žurnālisti Katerina Gordeeva un Romāns Super mēģināja izdomāt šī jautājuma būtību. Mēs runājām ar cilvēkiem, kuri zina, kas ir teātris, arī naudas ziņā. Studējis finanšu dokumentus. Komunicēja ar tiem, ar kuriem nevienam vēl nekad nebija izdevies. Viņi saprata, kāpēc skatītāju aplausi un Kultūras ministrijas komplimenti pārvērtās par arestiem. Un, protams, devās uz visām tiesas sēdēm.
Aizraujoša dokumentālā filma, ka stāsta par surikatiem, apbrīnojamiem tuksneša dzīvnieciņiem, kuri savstarpējās attiecības sargā līdzīgi kā mēs. Filmas centrālais varonis ir surikatu mazulis vārdā Kolo.
2011. gada 13. aprīlī ražošanas uzņēmumam Les Films 13 apritēja 50 gadi. Kā var svinēt šāda veida gadadienu? Vienkārši veidojot “vēl vienu” filmu, kurā būtu apkopotas visas iepriekšējās. D'un film à l'autre tādējādi ir sava veida antoloģija filmām, kuras kopš 1960. gada ir saražotas Les Films 13 (īsās un spēlfilmas, kuras lielākoties sarakstījis un režisējis Klods Ļelūčs), kas ir labākā puse no pusgadsimta kino, dodoties no Le Propre de l'homme uz filmu What Love May Bring. Biogrāfija filmas veidotāja attēlos, tikpat apbrīnota kā viņš tiek kritizēts. Patiesībā D'un film à l'autre ir vairāk nekā filmu fragmentu, interviju un dokumentu izgatavošanas sērija (dažām no tām ir nenoliedzama vēsturiska vērtība, piemēram, A Man and Woman, vai gala izrādes) no Patrika Devereja).
Ikdienas dzīve trešās klases transsibīriešu vagonā ar nosaukumu Vostok N 20. Starp neērtībām, kopīgām maltītēm, garlaicību un grēksūdzēm svešiniekiem cilvēki pavada laiku, cik var. Literārā pretstata veidā Marijas Tsvétajevas dzejoļi, ko stāstīja Fanijs Ardants, izgaismo pasažieru jūtas: viņu vientulību, vēlmes pēc brīvības un mīlestības.