Pat kā zēns iedvesmojies no Folies Bergere, leģendārās Parīzes kabarē vietas, couturier Jean-Paul Gaultier vienmēr gribēja tur rādīt izrādi. "Bet kādu stāstu es varu pateikt?" viņš šajā dokumentā izklaidējas par sešiem sagatavošanās mēnešiem, kas iegāja šovā. "Mine." Apvienojot modi ar filmām, deju, teātri un nepopulētisko pārākumu, revanss piedāvā dizainera 40 gadu karjeras retrospekciju, par kuru praktiski nekad nerunā, neizmantojot frāzi “enfant briesmīgais”. Kinematogrāfistu vidū bēdīgi slavenie par viņa tērpiem “Piektais elements” un “Pavārs”, “Zaglis”, “Viņa sieva” un “Viņas mīļākais”, kā arī starp popmūzikas faniem par Madonnas smailo konusu krūšturi, kā dizaina motīvu viņš iekļāva arī rotaļu lācīšus un S&M fetiša ekipējumu. Izrādē izdomātais un sašutums tiekas ar nerātni asprātīgo (skits, kas aizsūtīja Vogue pūķa kundzi Annu Vintouru) un ļauno cilvēku (veltījums viņa partnerim Francis Menuge, kurš nomira 1990. gadā).
Vairāk
Inspired even as a boy by the Folies Bergere, the legendary Paris cabaret venue, couturier Jean-Paul Gaultier always wanted to stage a show there. "But what story can I tell?" he muses in this doc about the six months of preparation that went into the show. "Mine." Combining fashion with film, dance, theater, and unapologetic over-the-top-ness, the revue offers a 40-year career retrospective of the designer who is practically never spoken of without using the phrase enfant terrible. Notorious among cinephiles for his costumes for The Fifth Element and The Cook, The Thief, His Wife, and Her Lover and among pop fans for Madonna's pointy cone brassiere, he also incorporated teddy bears and S&M fetish gear as design motifs. In the show, the fanciful and outrageous meets the naughtily witty (a skit sending up Vogue dragon lady Anna Wintour) and the poignant (a tribute to his partner Francis Menuge, who died in 1990).
Pat kā zēns iedvesmojies no Folies Bergere, leģendārās Parīzes kabarē vietas, couturier Jean-Paul Gaultier vienmēr gribēja tur rādīt izrādi. "Bet kādu stāstu es varu pateikt?" viņš šajā dokumentā izklaidējas par sešiem sagatavošanās mēnešiem, kas iegāja šovā. "Mine." Apvienojot modi ar filmām, deju, teātri un nepopulētisko pārākumu, revanss piedāvā dizainera 40 gadu karjeras retrospekciju, par kuru praktiski nekad nerunā, neizmantojot frāzi “enfant briesmīgais”. Kinematogrāfistu vidū bēdīgi slavenie par viņa tērpiem “Piektais elements” un “Pavārs”, “Zaglis”, “Viņa sieva” un “Viņas mīļākais”, kā arī starp popmūzikas faniem par Madonnas smailo konusu krūšturi, kā dizaina motīvu viņš iekļāva arī rotaļu lācīšus un S&M fetiša ekipējumu. Izrādē izdomātais un sašutums tiekas ar nerātni asprātīgo (skits, kas aizsūtīja Vogue pūķa kundzi Annu Vintouru) un ļauno cilvēku (veltījums viņa partnerim Francis Menuge, kurš nomira 1990. gadā).
Vairāk
Inspired even as a boy by the Folies Bergere, the legendary Paris cabaret venue, couturier Jean-Paul Gaultier always wanted to stage a show there. "But what story can I tell?" he muses in this doc about the six months of preparation that went into the show. "Mine." Combining fashion with film, dance, theater, and unapologetic over-the-top-ness, the revue offers a 40-year career retrospective of the designer who is practically never spoken of without using the phrase enfant terrible. Notorious among cinephiles for his costumes for The Fifth Element and The Cook, The Thief, His Wife, and Her Lover and among pop fans for Madonna's pointy cone brassiere, he also incorporated teddy bears and S&M fetish gear as design motifs. In the show, the fanciful and outrageous meets the naughtily witty (a skit sending up Vogue dragon lady Anna Wintour) and the poignant (a tribute to his partner Francis Menuge, who died in 1990).