Cinisks Permas ierēdnis Viktors Ļetajevs pārrauga ceļu būvniecību un ir pieradis vienmēr panākt savu. Viņš zina un mīl savu darbu, bet neinteresē nekas cits. Viņa kredo: "Malku skaldīju, nebiju līdz šiem Čehovas ar pastinakiem, jo malku vajag visiem, un ar mākslu māju nevar sasildīt." Taču ciniskais pasaules uzskats mainās, kad kultūra un māksla kļūst par jaunu reģiona attīstības vektoru. Tagad, lai sēdētu ierēdņa krēslā, viņam būs jāpēta Permas apgabala kultūras mantojums. Lai palīdzētu sev, viņš mācās pie mākslas vēstures skolotājas Marinas Nikolajevnas. Vai viņai izdosies cildināt nekulturālu ierēdni?
Vairāk
Cynical Perm official Viktor Letaev oversees road construction and is used to always getting his way. He knows and loves his job, but is not interested in anything else. His credo: "I was chopping firewood, I was not up to these Chekhov's with Parsnips, because everyone needs firewood, and you can't warm a house with art." But the cynical worldview changes when culture and art become a new vector of development in the region. Now, in order to sit in the official's chair, he will have to study the cultural heritage of the Perm Region. To help himself, he takes lessons from Marina Nikolaevna, an art history teacher. Will she succeed in ennobling an uncultured official?
Cinisks Permas ierēdnis Viktors Ļetajevs pārrauga ceļu būvniecību un ir pieradis vienmēr panākt savu. Viņš zina un mīl savu darbu, bet neinteresē nekas cits. Viņa kredo: "Malku skaldīju, nebiju līdz šiem Čehovas ar pastinakiem, jo malku vajag visiem, un ar mākslu māju nevar sasildīt." Taču ciniskais pasaules uzskats mainās, kad kultūra un māksla kļūst par jaunu reģiona attīstības vektoru. Tagad, lai sēdētu ierēdņa krēslā, viņam būs jāpēta Permas apgabala kultūras mantojums. Lai palīdzētu sev, viņš mācās pie mākslas vēstures skolotājas Marinas Nikolajevnas. Vai viņai izdosies cildināt nekulturālu ierēdni?
Vairāk
Cynical Perm official Viktor Letaev oversees road construction and is used to always getting his way. He knows and loves his job, but is not interested in anything else. His credo: "I was chopping firewood, I was not up to these Chekhov's with Parsnips, because everyone needs firewood, and you can't warm a house with art." But the cynical worldview changes when culture and art become a new vector of development in the region. Now, in order to sit in the official's chair, he will have to study the cultural heritage of the Perm Region. To help himself, he takes lessons from Marina Nikolaevna, an art history teacher. Will she succeed in ennobling an uncultured official?